- Waardering
- 32.557
- Massa
- 160kg
Zijn dat niet de gasten van ICON
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopig even niet. 😋Komt hier vandaan, trainde hier in de sportschool ook.
Amsterdam
Hun kleding zit wel goed, maar blijven toch buitenlanders he 🤷♂️
Wordt gezegd in t filmpje.
Succesvolle ondernemers, altijd +1.Hun kleding zit wel goed, maar blijven toch buitenlanders he 🤷♂️
Ak heeft daar geen tijd voor.
Het meest gore ras ter wereld. Ongelofelijk
kijk: https://x.com/ultradane/status/1899494633253822470?s=46
Even heel eerlijk hè, als jij tijdens een vlucht één of andere smeerlap op de vloer ziet kakken wordt zo een iemand toch direct het voorbeeld voor de rest om het uit hun hoofd te laten?Je zou maar 10+ met die knakkers in een vliegtuit moeten zitten. Vroeg of laat begin je dan zelf aan die nooddeur te trekken.
Dan beland je zelf op een zwarte lijst. No thnx. Tenzij het naast me kind is, dan wel.Even heel eerlijk hè, als jij tijdens een vlucht één of andere smeerlap op de vloer ziet kakken wordt zo een iemand toch direct het voorbeeld voor de rest om het uit hun hoofd te laten?
Mensen draaien echt door, als dit legit is dan ben je echt ver vd kaart en ergste is nog dat dit soort figuren vrij rondlopen in de maatschappij en wellicht de schoolmeester of voetbal trainer is van je kinderen.
Creampuff, netjes.
Hij brengt me wel op ideeën.
Ben dus niet de enige.Ik hoop dat het filters zijn. Maar via Instagram krijg ik dames met down die onlyfans promoten te zien. 🫠
Post ze eens.Ik hoop dat het filters zijn. Maar via Instagram krijg ik dames met down die onlyfans promoten te zien. 🫠
Als ik weer een tegenkom zal