MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Supercultureel

Mijn filmpje @ 6.55. De journalist heeft niet eens wat door.

Te gek voor woorden.

Op zich geen slechte dood. Licht uit, klaar. Je beseft het nooit.

Doet me denken aan dit

Hebben ook niks gemerkt

Dat vind ik een beetje overkill.

Dit is hoe we rollen in Napoli.

Laatst bewerkt:
3WZjlIFM.jpg

'Ongeveer de helft van onze maatschappij'. :roflol:
Terecht dat sommige kinderen niet gaan, pure indoctrinatie van geitenwollensokken leraren.
Leerde al vroeg dat het in de essentie gaat om; angsten creëren, illusies verkopen.

2hzKbJKs.jpg

En los van alle gekheid op een stokje; mensen die geloven om daar hoop en/ of andere kracht uit te halen vind ik prima. In de basis van veel geloven staan waarden en normen die in veel samenlevingen terug te vinden zijn. Van die mensen heb je doorgaans geen last, blazen ook niks op. Maar omwille van welk geloof dan ook anderen de maat te nemen over hoe het leven in te richten, kom op zeg. Sodemieter op met je flauwekul.

klassieker

Denk dat die leerkracht vooral nog moet leren dat je niet automatisch appreciatie krijgt van kinderen als je ergens veel energie en tijd in stopt.

Denk dat die leerkracht vooral nog moet leren dat je niet automatisch appreciatie krijgt van kinderen als je ergens veel energie en tijd in stopt.
Ik denk dat die leerkracht vooral nog moet leren om zijn achterlijke hersenspinsels lekker voor zich te houden. Zo iemand zou gewoon op staande voet ontslagen moeten worden hiervoor.

Nee, alle terrassen zijn ook leeg hier

Afgelpen tijd kijk ik weleens naar Tommy Robinson, +1.

------------------

Terug
Naar boven