MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Gvd, ze heet ook nog Shirley :roflol: Dan wordt het al gauw selffulfilling prophecy.

Docent blijft rustig, bewonderingswaardig.

Sylvana kom er maar in! oh wacht...

#fuckmedead

:orly:

Laatst bewerkt:
brb studieschuld afbetalen met inburgeringsexamen

Niet mee willen. Misschien toch onbekendheid.

Bonusquote: Joodse agenten bezoeken Auschwitz, Turkse/Marokkaanse agenten wilden niet mee | ThePostOnline

Het is een pijnlijk punt voor de organisatoren. “We hebben mensen van de Marokkaanse en Turkse netwerken binnen de politie expliciet gevraagd mee te gaan”, benadrukt Michel Theeboom van het Joods politienetwerk. “We blijven proberen om ze mee te krijgen.” Naar de redenen kan hij alleen gissen. “Misschien toch onbekendheid. Wij hebben deze geschiedenis van kleins af aan meegekregen, zeker mensen die familie hebben verloren zoals ik.”

Laatst bewerkt:
Inburgeraars niet gek op Nederlands leren, twee derde inburgeraars niet verder dan minimumniveau | ThePostOnline

'Niveau te laag om mee te komen in samenleving'

Inburgeraars komen maar zelden tot grote bloei als ze Nederlands leren. Twee derde van de 11.000 mensen die de afgelopen drie jaar de inburgering haalden, kwam niet verder dan het absolute minimumniveau.

Twee derde van de mensen die bij de tien grootste opleiders van het land inburgeren, is naar eigen zeggen middelbaar of hoog opgeleid. Maar bij het inburgeren laten ze de lessen op hoger niveau links liggen. Wie op het laagste niveau inburgeringsexamen doet, kan volgens deskundigen eigenlijk nog niet meekomen in de samenleving. „Daarvoor hebben ze niet genoeg geleerd. Je kunt je net verstaanbaar maken bij het boodschappen doen, maar een krant lezen is al te moeilijk”.
"naar eigen zeggen".
Wat is middelbaar of hoog opgeleid precies in de landen waar deze mensen vandaan komen.

Terwijl het nieuws over de aanslagpleger in Zweden tegen de plinten klotst, de ziekenhuizen in Stockholm nog vol met kreperende mensen liggen en de beeldbanken van internationale fotopersbureaux overlopen van snoeiharde nieuwsfoto's, opent de Volkskrant vandaag met Frekie Vonk, magnetronmaaltijden en Trump.
Update: Zweedse pers: Explosieven in biertruck.
Update: Dit zou aanslagpleger zijn

Inburgeraars niet gek op Nederlands leren, twee derde inburgeraars niet verder dan minimumniveau | ThePostOnline

'Niveau te laag om mee te komen in samenleving'

"naar eigen zeggen".
Wat is middelbaar of hoog opgeleid precies in de landen waar deze mensen vandaan komen.

Laten we zeggen dat ze middelbaar of hoog zelf-overschattend zijn.

Hoe lager het niveau/capaciteit, hoe groter de neiging tot zelfoverschatting.
(vice versa overigens voor zelf ONDERschatting)

Laten we zeggen dat ze middelbaar of hoog zelf-overschattend zijn.

Hoe lager het niveau/capaciteit, hoe groter de neiging tot zelfoverschatting.
(vice versa overigens voor zelf ONDERschatting)
Laatst nog over gelezen, is een bepaalde term voor (die mij ontschoten is) ..

- Tom Nichols, ‘The Death of Expertise’

Laatst nog over gelezen, is een bepaalde term voor (die mij ontschoten is) ..

Klopt, maar ik weet ook zo niet even de term.

Als het gaat om 'Niveau te laag om mee te komen in samenleving'....

Heb zelf persoonlijk met aardig wat 'goudzoekende' Brazillianen en Afrikanen te maken gehad en moet helaas bevestigen dat de zogenaamde 'vooroordelen' meestal voor de volle 100% kloppen.

- Ze beheersten de Nederlandse taal totaal niet.
- Verder willen ze niks en/of kunnen ze totaal niks.
- Als ze al ergens aan beginnen maken ze het nog niet eens half af (dat zou al te mooi zijn om waar te zijn)

Wat ze dan weer wel goed kunnen is als een pauw pronken en met hun pik zwaaien en van die 'lief naïeve' vrouwen inpalmen en bezwangeren.
Ik vind de pauw metaforisch gesproken ook een treffend voorbeeld voor dit soort gasten, omdat pauwen letterlijk ook niet meer zijn dan mooi gedecoreerde zakken zaad op pootjes.

Daarna lekker parasiteren op diezelfde (of weer andere) vrouwen en zich schaamteloos alle vormen van financiële voorzieningen laten welgevallen.
Iedereen die tegen mij zegt dat dit niet waar is en dat we met 'kans-parels'te maken hebben: Ik kan ze feitelijk aanwijzen en bewijzen dat dit doorgaans niet zo is.

Dit is jammer en de goeden te na uiteraard, want daar ken ik er ook een paar van maar die zijn duidelijk in de minderheid.

Klopt, maar ik weet ook zo niet even de term.
Dunning Krugereffect. Of anosognosie bij mensen met een ziektebeeld.
- Ze beheersten de Nederlandse taal totaal niet.
- Verder willen ze niks en/of kunnen ze totaal niks.
- Als ze al ergens aan beginnen maken ze het nog niet eens half af (dat zou al te mooi zijn om waar te zijn)
Valt, heb ik het idee, deels onder cultuur in land van herkomst.
Dit is jammer en de goeden te na uiteraard, want daar ken ik er ook een paar van maar die zijn duidelijk in de minderheid.
Yeah.

Terug
Naar boven