XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Professor Gad Saad veegt in Canadese senaat vloer aan met 'gender wet' | ThePostOnline
Dit is de tirannie van de minderheid. De glijdende schaal van totalitaire geschiftheid is een feit. De weg naar de hel is inderdaad geplaveid met goede intenties. Het is niet meer ‘ik denk dus ik ben’, maar ‘ik ben een slachtoffer dus ik ben’. Ik zie deze conditie als collectieve Münchhausen, de pathologische zoektocht naar sympathie en empathie via een slachtofferstatus. Mensen hebben het recht als gelijke mensen te worden behandeld, ze hebben niét het recht te eisen dat hun identiteit gevierd en gewiegd wordt, omdat ze anders gekwetst worden.
+1

Sexy :)

Laatst bewerkt:
Screen-Shot-2017-05-13-at-20.11.44-611x328.png

%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F64ce8868eb02049842a76a5a41d01c1f%2Ftumblr_mhbvbf0fn91rm9kjpo1_250.gif

Laatst bewerkt:

Sterk citaat hieruit:

"Gehersenspoeld
Helaas, er zit niets in. Dat Orbán die bemoeial Soros probeert aan te pakken, wil natuurlijk niet zeggen dat Orbán een antisemiet is (laat die ijdele, narcistische Frans Timmermans nu inderdaad eens opstappen).

Dat Györgi Konrád meent dat de ‘propagandamachine’ van Orbán doet denken aan Goebbels, wil evenmin zeggen dat Orbán een antisemiet is.

Györgi Konrád doet sommigen aan Stalin denken, dat maakt Konrád geen Stalinist.

Dat enkele sympathisanten van GeenStijl en de PVV zich bedienen van ‘gecodeerd en minder gecodeerd antisemitisme’, betekent niet dat Wilders een antisemiet is.

Sommige aanhangers van Jessias Klaver bedienen zich van ‘terroristisch taalgebruik’, dat maakt van Jessias Klaver geen terrorist.

Dat het Front National van Marine Le Pen racistische en antisemitische wortels heeft, wil niet zeggen dat Marine Le Pen racistisch en/of antisemitisch is. Le Pen heeft haar eigen vader nog uit de partij gegooid, toen hij zich weer eens antisemitisch uitliet.

En GroenLinks heeft pacifistische wortels, maar dat wil niet zeggen dat die partij geweldloos is.

Kortom, het is van het niveau ‘Arnon Grunberg racist want witte huid.’"

Jessias Klaver :roflol:

Maar dat maakt hem zeker ook geen messias......

Laatst bewerkt:
Jiskefet, maar dan echt.

Elke dag nieuwe onderbroek? Eén man op vier doet het niét
Een op de vier Vlaamse mannen ververst niet elke dag zijn ondergoed. Het is een van de opvallende resultaten van de hygiëne-enquête die morgen in het weekblad Humo staat. Zij bevroegen duizend Vlamingen naar hun gewoontes op vlak van persoonlijke hygiëne. En wat blijkt ook? We wassen ons te vaak!

Vlamingen nemen gemiddeld 4,3 per week een bad of een douche. Dat blijkt uit een hygiëne-enquête van weekblad Humo bij duizend Vlamingen. Daaruit blijkt ook nog dat 79 procent zich dagelijks met zeep wast. Microbiologe Sarah Lebeer (Universiteit Antwerpen) is tevreden dat we niet iédere dag onder de douche gaan staan.

"Voor je gezondheid is een dagelijkse volledige wasbeurt niet nodig. De belangrijkste reden waarom we ons vandaag wassen is omdat het niet sociaal aanvaard is een sterke lichaamsgeur te verspreiden. Ik denk dat we overgevoelig zijn geworden voor lichaamsgeuren. Want een kwalijke lichaamsgeur heeft een soort alarmfunctie: slechte bacteriën verspreiden vaak een onaangename geur", legt Lebeer uit in Humo.

"Als je je té veel wast, kan je het ecosysteem van je huid aantasten. Op je huid leven tien- tot honderdduizend bacteriën per vierkante centimeter. Dat zijn goede bacteriën, die je huid gezond houden en beschermen tegen slechte. Je kunt de menselijke huid vergelijken met een bos: als je een heel bos kapt, nodig je andere, agressievere gewassen uit om die ruimte in te nemen. Hetzelfde geldt voor de huid."

Vlamingen houden ook van een schoon huis. Gemiddeld zijn we 4 uur per week bezig met schoonmaken, vooral in de keuken en de badkamer. Volgens experten moeten we wel opletten dat we niet te hygiënisch leven. Uit internationaal onderzoek blijkt dat een te hygiënische levensstijl voor een toename van immuunziektes zorgt, zoals allergieën.

Uit de hygiëne-enquête van Humo grijpen we nog enkele opmerkelijke cijfers:

1 op 3 wast het haar dagelijks of om de andere dag met shampoo
1 op 4 gebruikt zijn handdoek maar één keer na het douchen
In 1 op 6 gezinnen wassen meerdere gezinsleden zich wel eens in hetzelfde badwater
54 procent poetst zijn tanden hoogstens één keer per dag
9 op 10 wast zijn handen na elk toiletbezoek
1 op 3 vindt het normaal om in de douche te plassen
1 op 4 mannen wisselt niét dagelijks van ondergoed
1 op 3 vrouwen draagt dezelfde bh een week lang

Gadverdamme, smerig zigeunervolk.

Gelukkig worden heterostellen altijd binnenstebuiten gekeerd voor ze een kind kunnen krijgen.

ah nee wacht hahah

Wat voor weer zou het zijn in Den Haag?

:scratch:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven