AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

ik ben een fascist en heb daarnaast anarchistische neigingen dus ik kan wel genieten van deze acties, het is zeer vervelend voor die mensen van die verbrande auto's maar ik kijk naar het grotere geheel.

welk groter geheel ?

dat heel de wereld kan zien wat voor vies tuig die linksdragers zijn ,

zijn nog te laf om zonder gezichtsbedekking te strijden en alleen zijn het makke schapen

die nog bang zijn van hun eigen schaduw,

wat was het profiel van de gemiddelde AFA strijder ? ,thuiswonend en werkloos :roflol:

ik ben een fascist en heb daarnaast anarchistische neigingen dus ik kan wel genieten van deze acties, het is zeer vervelend voor die mensen van die verbrande auto's maar ik kijk naar het grotere geheel.
Joh donder op, dit is westers terrorisme

:dontfeed:

• Like
Waarderingen: mat
oh my bad ik nam aan dat ze tegen massa-immigratie protesteerden ik wist niet dat het linkse losers waren.

:roflol:

Maar hoe kan een fascist 'anarchistische neigingen' hebben? :scratch:

4226875C00000578-4677108-image-a-17_1499543684531.jpg

42221A7C00000578-4677108-image-a-14_1499500862651.jpg

4222CCE900000578-0-image-a-5_1499500583674.jpg

4222CEA300000578-4677108-image-a-24_1499501128325.jpg

4221EE4A00000578-0-image-a-1_1499500483040.jpg

Waarvan akte

Laatst bewerkt:

Hamburg, niet Aleppo. En maar blijven roepen dat het gevaar komt van Thierry/ Geert. En hoe noemt de media dit tuig? Relschoppers en/ of activisten :roflol:

Mooi

Laatst bewerkt:

Hamburg, niet Aleppo. En maar blijven roepen dat het gevaar komt van Thierry/ Geert. En hoe noemt de media dit tuig? Relschoppers en/ of activisten :roflol:

dit hadden aanhangers van Pegida of PVV of andere "extreem " rechtse partijen moeten doen, wat een schijnheiligheid :roflol:

Ze moesten 11:00 uitchecken, 12:30 zaten ze er nog. Verhuurder wordt pissig en wilt ze eruit hebben, ze protesteren en verzetten zich. Tja. Lullig voor die gast want hij zat hier blijkbaar ook niet op te wachten gezien zijn reactie.

Maarja, wie niet luisteren wilt moet maar voelen. Wel een mooie faceplant trouwens.

D66 strikes again
500 euro voor kinderen die door Offerfeest klassenfoto misliepen

De twee kinderen in Den Haag die het maken van een klassenfoto op school hadden gemist vanwege de samenloop met het Offerfeest krijgen een schadevergoeding.

Dat oordeelt de kantonrechter in Den Haag in de rechtszaak die hun ouders hadden aangespannen tegen hun school, de Maria Montessorischool in Den Haag.

500 euro
De kinderen, twee zusjes, krijgen een schadevergoeding van 500 euro omdat hun school onderscheid heeft gemaakt tussen leerlingen en dat mag niet van de Algemene wet gelijke behandeling. De ouders hadden 10.000 euro geëist.

De zusjes hadden speciaal vrij gekregen voor het Offerfeest. "Weet u hoe het voelt als je dochtertje van vijf elke dag bij binnenkomst in de klas naar de foto kijkt en vraagt ‘mama, waarom sta ik hier niet op?’ Dat kun je niet aan een kind uitleggen", zou de moeder tijdens de zaak hebben gezegd.

Discriminatie
Haar advocaat Laura Zuydgeest noemde de kwestie, die al in 2015 gebeurde, een schoolvoorbeeld van discriminatie. Volgens haar omdat alleen moslims erdoor werden getroffen. De openbare school zei dat de drukke fotograaf niet op een andere dag kon komen.

De school probeerde islamitische kinderen wel tegemoet te komen door de klassenfoto in de ochtend te laten nemen. Zo konden zij de rest van de dag het offerfeest vieren. De twee dochters van de vrouw waren daar niet bij omdat zij in de moskee zaten voor het traditionele gebed.

1. Een advocate die spreekt van een schoolvoorbeeld van discriminatie. "Door het fotomoment op een islamitische feestdag te plannen zijn moslims getroffen." - Nee, advocate, dat is geen discriminatie en het is echt niet nodig in de slachtofferschulp te kruipen. Dit is Nederland en die school hoeft echt geen rekening te houden met Maha Shivaratri, Jeongwol Daeboreum of de Dag van de Nationale Eenheid van Paaseiland. Als dat allemaal zo belangrijk is, verhuis je maar naar een moslimland waar ze wel rekening houden met islamama's (proest) en kinderen.
2. "De school heeft dan de plicht om alles in het werk te stellen om de schoolfotograaf op een andere dag te laten komen." - Nee, die plicht heeft die school niet.
3. De school die kinderen vrij geeft voor islamitische feestdagen - Ja, pragmatische oplossing, per kind bepalen wanneer wie vrij is. Maar dan moeten islamitische kinderen wél naar school tijdens christelijke feestdagen, anders is het discriminatie en racisme jegens arme blanke christelijke kinderen die minder vrij hebben. Atheïstische kinderen zijn al helemaal de lul. Niet eerlijk. DISCRIMINATIE.
4. De school die de klassenfoto dan maar gratis verstrekt - Pappen en nathouden. Voor niets komt de zon op.
5. De rechter die de islamama voorlopig gelijk geeft. "Ik denk niet dat het schoolbestuur genoeg heeft gedaan om het onderscheid dat is gemaakt door de foto op de islamitische feestdag te plannen, op te heffen." - Dit is nog het ergste want zo ies Nederland, bedankt rechter.
6. Moslimama die in haar eer is aangetast en 10.000 euro wil - De school maakt die foto 's ochtends zodat je de rest van de dag vrij bent. De school stuurt een gratis klassenfoto. De school huurt een adjunct speciaal voor jouw kindertjes. Een foto kost geen kut. Toch wil je 10.000 euro, want je eer is aangetast. Zzz.
7. De islamama wil niet meer met de schoolleiding in gesprek en haar kind zit, lekker puh, nu op een islamitische school - Gaat goed, integratie.
8.

7kGasR6h.jpg

Wat is dat toch, die islamisering? Nou, Dhimmi66-rechters die uit angst om door de diversiteits-KGB van hun bed gelicht te worden meebuigen met elk islamitisch ruftje dat er in Nederland waait, dat is de islamisering! Klaaglims zeurden dat hun kinderen niet op de schoolfoto stonden wegens offerfeest en klaagden daarvoor de school aan voor de lieve som van welgeteld tienduizend euro. De rechtbank gaat ten dele met de snufferd naar de bidmat en geeft de zeurende moslimama gelijk, maar kent niet het hele bedrag toe: de Maria Montessori-school moet slechts €500 euro djizja betalen.

Saillant detail: de school had al een aparte fotodag voor dramlims gepland want ook terminaal deugend, maar dus niet voor de klassenfoto. De rechter vond het dus "uitsluiting" dat de moslimkids niet op de geforceerd leuke groepsfoto stonden. Raar, Mohammedaans zelfsegregeren maar dan klagen als je dingen van de groep mist. Logica is nooit echt het sterke punt geweest van profetenpijpers, maar dit is wel weer erg typisch voor de weldelustennietdelasten-houding van de vaderlandse mohammedanen.
Saillant detail 2: de adjunct-directeur heeft zelf nog extra klassenfoto's gemaakt waar de vijfdekolonnekids wel op stonden. "Op 14 oktober 2015 heeft de adjunct-directeur van de school opnieuw groepsfoto’s gemaakt op de school. Op die foto’s staan de minderjarigen wel." Dat was dus blijkbaar niet genoeg: de ouders gingen toch claimen bij de rechtert. Zo zie je maar dat de westerse inschikkelijkheid naar de drammerij beloond wordt met een trap in de bek.

Laatst bewerkt:
Het hele procederen en de absurde schadevergoeding slaat natuurlijk nergens op. Maar de rechter heeft wel goed geoordeeld. Het is tenslotte een openbare basisschool en geen christelijke basisschool. Openbaar betekent dat je niemand mag uitsluiten zoals de rechter heeft geoordeeld.

Het hele procederen en de absurde schadevergoeding slaat natuurlijk nergens op. Maar de rechter heeft wel goed geoordeeld. Het is tenslotte een openbare basisschool en geen christelijke basisschool. Openbaar betekent dat je niemand mag uitsluiten zoals de rechter heeft geoordeeld.
Misschien betekent dat ook dat je geen rekening moet houden met feesten specifiek aan een godsdienst?

Terug
Naar boven