AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

IMG_5007_534.jpg

Mr Walsh said that his injuries were a result of the kick rather than the impact with the pavement.

However Andrew Hall, defending, disagreed and believed that the impact of the pavement caused the serious injuries.

Read more: Teen who killed Oxford cyclist with scissor kick is jailed | Daily Mail Online
Follow us: [Link niet meer beschikbaar] | DailyMail on Facebook

Hoe de f**k is dit een verdediging?

"Het was niet mijn cliënt die met zijn trap verantwoordelijk was voor het hersentrauma, maar het slachtoffer zelf door met zijn hoofd te vallen op het trottoir."

Wellicht een bekeerling.

Zal hij ook beschrijven hoe Mohammed coïtus met een 9-jarig meisje had in deze 'kinderversie'?

11514-animated_gifchat8etf.gif

Bartje is geen marxist die pretendeert op te komen voor alle proletariërs, en vervolgens klaagt dat hij geen Porsche kan betalen.
Heb sinds het laatste jaar niet veel meer met spa. Welletjes geweest.

Nva blijft imo maar gooien met holle, populistische uitspraken nu ze beetje bij beetje als gewone doorsneepartij gezien worden en rechts stemmen dreigt af te snoepen. Kwestie van tijd voor ze door het ijs zakken.
Ik heb anderhalf keer een parlementair loon', zegt hij. 'Dat is een heel mooi inkomen. Als dat te veel is, moet men daar maar wat afdoen', aldus De Wever. 'Maar ik heb liever dat men een aantal functies doet, maar zegt dat het nooit meer zal zijn dan dat anderhalf - en de burger weet dat.'

De Wever vindt het echter geen goed idee om ook een plafond te zetten op de private inkomsten van een vertegenwoordiger. 'Dat kan je niet maken. Je raakt dan aan de essentie van wat een volksvertegenwoordiger is. Is het een beroep of is het een mandaat? Ik vind niet dat volksvertegenwoordiger een beroep is.'
tu quoi copain? :o

Wat een totaalidioten daar joh, beetje spullen van de ondernemers en hardwerkende medemens molesteren. Dit filmpje is nog maar een klein deel van wat ik heb gezien, heel de stad wordt verwoest zowat.

Ach ja, Duitsland verdient niet beter. Laat die stad maar lekker branden, misschien dat er dan een paar wakker worden.

Je oogst wat je zaait.

Hoe de f**k is dit een verdediging?

"Het was niet mijn cliënt die met zijn trap verantwoordelijk was voor het hersentrauma, maar het slachtoffer zelf door met zijn hoofd te vallen op het trottoir."

dit is een valide verdediging die vaak voorkomt, de redenering erachter is dat het letsel niet direct maar indirect word veroorzaakt door de aanvaller, wat zeker een verschil is.

Dit wordt meestal aangehaald al iemand is overleden aan hersentrauma etc.

Als je iemand op zijn gezicht slaat is het mishandeling als die daarna op de grond valt en op het trottoir valt en overlijdt zou je het doodslag kunnen noemen maar met eerdere verdediging zou het dood door schuld zijn.

Hangjongeren eisen tol, vallen vrouwen lastig en verplichten kinderen om te vechten
In Antwerpen-Noord heeft de politie dinsdag een grote controleactie gehouden bij jongeren in de buurt van het Oude Badhuis. De jongste weken liepen veel klachten binnen over overlast in de wijk, meldt Gazet Van Antwerpen.

"Dat gaat over kattenkwaad, zoals het gooien van waterballonnen of eieren, maar het gaat helaas ook over ernstigere feiten, zoals vandalisme en mondelinge bedreigingen aan het adres van voorbijgangers", zegt politiewoordvoerder Sven Lommaert. De onruststokers zouden 12 tot 16 jaar zijn.

De hangjongeren zouden kinderen verplichten om te vechten en zelfs straten afsluiten om 'tol' te vragen aan automobilisten. Lommaert spreekt ook van verbale, vaak seksueel getinte agressie tegen vrouwen, die zo erg is dat enkele vrouwelijke medewerkers van het zwembad een andere werkregeling hebben gevraagd om de jongeren te ontlopen.

Een poging om de problemen op te lossen met overleg, is uitgedraaid op niets, en de politie wil nu in kaart brengen wie de jongeren zijn. Tijdens de actie zetten overvalwagens de wijk af, waarna tientallen politieagenten overgingen tot identiteitscontroles. "De jongeren hebben de grens overschreden en nu gaan we hen controleren. Dit moet ophouden."

Applaus :nut:

42175CA200000578-4670214-image-a-74_1499363318599.jpg

421331E900000578-4670214-image-m-121_1499349754009.jpg

0578-4670214-Police_said_they_were_investigating_whether_a_fire_at_a_Porsche_-a-29_1499380327042.jpg

4218A80300000578-4670214-image-a-156_1499368751587.jpg

4218E2E800000578-4670214-image-a-183_1499372409591.jpg

421982C500000578-4670214-image-m-6_1499380229253.jpg

4219705300000578-4670214-Pictured_-a-44_1499380422928.jpg

421973A300000578-4670214-image-a-57_1499380679388.jpg

0578-4670214-Pictured_A_man_puts_his_hands_in_the_air_while_standing_in_front-a-58_1499380697288.jpg

George Clooney schenkt 3 miljoen voor onderwijs kindvluchtelingen

Cookies op AD.nl | AD.nl

Siert hem wel. Misschien dacht hij PJW heeft toch wel een punt

Dan te bedenken dat ook de SP (ook kamerleden) hierheen zijn, man man.
zAhqmaal.jpg

Op zaterdag 8 juli zullen we met naar schatting 100.000 mensen door de stad demonstreren. ROOD en de SP steunen de demonstratie op 8 juli in Hamburg. De SP-bus vertrekt de nacht van 7 op 8 juli om 00:00 en komt rond 06:00 in Hamburg aan. Deze gaat op 8 juli 's avonds weer terug waardoor je dezelfde dag in Nederland terug bent. De bus kost 20 euro, aanmelden kan door een mailtje te sturen naar secretariaat@sp.nl.

-------------
Een bus met zo'n dertig Nederlandse actievoerders heeft vandaag urenlang stilgestaan bij de grensovergang op de A1 bij De Lutte. In de bus zaten leden van ROOD, de jongerenorganisatie van de SP. Ze waren op weg naar de G20-top in Hamburg, maar mogen Duitsland niet in omdat een aantal van de jongeren bekend is bij de Nederlandse politie.
Whahahahah :roflol:

Laatst bewerkt:
Het slopen van privébezit maakt de wereld sowieso beter.

media_xll_9849446.jpg

Waanzin

Is logisch dat Merkel persoonlijk financieel aansprakelijk wordt gesteld voor dit.

ik ben een fascist en heb daarnaast anarchistische neigingen dus ik kan wel genieten van deze acties, het is zeer vervelend voor die mensen van die verbrande auto's maar ik kijk naar het grotere geheel.

Terug
Naar boven