AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Niet opletten in een auto en daardoor bijna een ongeluk veroorzaken zou net zo goed poging doodslag moeten zijn.

Zoals ik al zei, voor het zelfde geld was de Audi vlak daarvoor bijna de vangrail in gedrukt maar is hij alleen op de weg gebleven omdat het geen goedkope kutauto met een capabele bestuurder was.

denk dat de audi bestuurder voorlopig wel even afgekoeld is
Toen ik vast zat zat er gewoon een terminale hellsangel met 9 maanden op mijn afdeling. :o

Weer zon stuk tuig die opkomt voor andere criminelen :(

Heeft die toch gekregen wat hij graag wilt die x :roflol:

Met TBS en AIDS in Cambodja;

Was ook wel een verschrikkelijke losbol met 'negerinnen neuken in de jungle' en 'al mijn geld uitgeven aan h**ren en drugs'
:roflol:

Laatst bewerkt:
Bonusquote: Brusselse politiecommissaris vertelt waarheid over 'hellhole' Molenbeek | ThePostOnline

'Horeca wordt door buurt onder druk gezet om geen alcohol te serveren'

“Kom je ergens met een politiewagen voor een interventie, dan staan er meteen vijftig jongeren rond. Sommigen doen dat uit nieuwsgierigheid, maar er zijn altijd een paar snotneuzen die met blikjes, flessen of stenen beginnen te gooien en onze politiewagens beschadigen

Vorig jaar zijn twee politiewagens in brand gestoken omdat drugsbaronnen die in die wijken opereren willen dat wij er wegblijven. Grote hoeveelheden drugs worden uit Marokko geïmporteerd en hier in de straten verkocht. Dealers hitsen de jongeren op om het de politie moeilijk te maken, zodat hun handel in de wijk kan bloeien.

Er moeten al héél lang meer middelen komen voor de Brusselse kanaalzone. Niet alleen voor Molenbeek, maar voor alle wijken rond het kanaal met veel kansarmoede en jeugddelinquentie.

We gaan op zoek naar clandestiene moskeeën in garages en opslagplaatsen – van de 43 moskeeën op ons grondgebied blijken er maar 5 erkend. We lichten theehuizen en verenigingen door die banden hebben met extremisme. In Molenbeek blijken er 102 waarvan een bestuurslid aan drugs- of wapenhandel gelinkt kan worden, en bij 51 zijn er banden met radicalisme en terrorisme.

In Molenbeek lopen er honderden jongeren rond die vijftig, zestig criminele feiten hebben gepleegd, en die nog nooit een dag in de gevangenis hebben gezeten.

Horeca-uitbaters die het wagen om alcohol te serveren, worden door de buurt onder druk gezet om het niet te doen. In het centrum van Molenbeek wonen voor 80 procent mensen van Marokkaanse afkomst, meestal moslims.

We hebben steeds meer moskeeën zien opduiken, samen met de haatpredikers. Er was de aanval op het politiecommissariaat in 2012, georkestreerd door Sharia4Belgium.

In die jaren leefde in Molenbeek het idee dat de verstotenen van de maatschappij bij ons terechtkonden: ‘Mensen moeten kansen krijgen, wij gaan hen een toekomst bieden, en een beter leven.’

Mijn moeder is 80 jaar en woont al sinds 1966 in een sociale woning in de modelwijk in Laken. Boven haar is een Marokkaanse familie komen wonen: Koranliedjes van ’s morgens vroeg tot diep in de nacht. Als ze boven koken, ruikt heel haar appartement naar het eten van de buren. Ze ziet dat vuilnisbakken in het gebouw in brand worden gestoken, bellen kapotgemaakt, haar krant uit de bus wordt gestolen… Ze zucht wel eens dat het allemaal ‘fameus veranderd is’.”

Kunnen ze die mensen hun huurcontract niet rustig opzeggen en langzaam iedereen verspreid huisvesten?

Je moet 'Molenbeek' eens intikken op Google Afbeeldingen. :roflol:

rsz_dsc05010.jpg

Klopt, gewoon afschieten dus.

:trollfacex:
Als het de politie moeilijk wordt gemaakt mag je best het wapen trekken wat mij betreft. Maar ja, politie moet tegenwoordig de-escalerend werken. Terug naar Marokko gaan ze niet, dus dan is de beste manier imo om ze allemaal verspreid huis te vesten. Kan me niet voorstellen dat de wijk bekend staat om de koophuizen.

We kunnen het de zanger ook eigenlijk niet eens kwalijk nemen, wanneer er 40-45 fotografen voor je auto springen op het moment dat je wilt wegrijden, dan is de kans natuurlijk levensgroot dat er eentje onder de wielen terechtkomt.

Het slachtoffer hield aan de aanrijding slechts lichte verwondingen over.
Ik mag JB wel.

Marokkanen 'op vakantie' in Marokko :o

Terug
Naar boven