Als je terminaal bent is het in ieder geval de uitgelezen kans om er nog een paar om te leggen.![]()
Toen ik vast zat zat er gewoon een terminale hellsangel met 9 maanden op mijn afdeling.

Het was dus ook meer sarcasme, iedereen is terminaal

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je terminaal bent is het in ieder geval de uitgelezen kans om er nog een paar om te leggen.![]()

Niet opletten in een auto en daardoor bijna een ongeluk veroorzaken zou net zo goed poging doodslag moeten zijn.
Zoals ik al zei, voor het zelfde geld was de Audi vlak daarvoor bijna de vangrail in gedrukt maar is hij alleen op de weg gebleven omdat het geen goedkope kutauto met een capabele bestuurder was.
Toen ik vast zat zat er gewoon een terminale hellsangel met 9 maanden op mijn afdeling.![]()

Toen ik vast zat zat er gewoon een terminale hellsangel met 9 maanden op mijn afdeling.![]()
Je bedoelt verspreid in Marokko enz? Die nemen ze niet terug.Kunnen ze die mensen hun huurcontract niet rustig opzeggen en langzaam iedereen verspreid huisvesten?
Gewoon in België. Terug naar Marokko is een utopie.Je bedoelt verspreid in Marokko enz? Die nemen ze niet terug.

Als het de politie moeilijk wordt gemaakt mag je best het wapen trekken wat mij betreft. Maar ja, politie moet tegenwoordig de-escalerend werken. Terug naar Marokko gaan ze niet, dus dan is de beste manier imo om ze allemaal verspreid huis te vesten. Kan me niet voorstellen dat de wijk bekend staat om de koophuizen.
Ik mag JB wel.We kunnen het de zanger ook eigenlijk niet eens kwalijk nemen, wanneer er 40-45 fotografen voor je auto springen op het moment dat je wilt wegrijden, dan is de kans natuurlijk levensgroot dat er eentje onder de wielen terechtkomt.
Het slachtoffer hield aan de aanrijding slechts lichte verwondingen over.
Vakantieman, gezellig hé?