- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zulke hondjes zou ik gaarne neerknuppelen.pit bulls over power owner and brutally maul cat
Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar
Wat een nutteloos excuus voor een mens kun je zijn met zulke pauperbeesten. Maar poes is weer heel!
Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

Zowel hond als eigenaar euthanaseren.
Niet dat katten eigenaren niet ook pauper beesten zijn, had vroeger volière met valkparkieten en kat van zo'n wijf eind verderop hing er continue in. Meerdere keren haar er op aangesproken tot op een gegeven moment 's nachts door dat beest 3 vogels zichzelf dood gevlogen hadden tegen t gaas.
Toen ik m weer er voor zag zitten heb ik hem de schutting over geschopt![]()
Hij moet niet fokken met mijn baby vogeltjes G
Probeer je als chick je vriend tot bedaren te brengen word je ook in nek klem gelegd.
Pauper wouten![]()
Tilburgse vrouw aangehouden voor nekklem bij agentProbeer je als chick je vriend tot bedaren te brengen word je ook in nek klem gelegd.![]()
Een 23-jarige vrouw uit Tilburg heeft vannacht een agent in een nekklem genomen na een melding van geluidsoverlast.

Je moet gewoon luisteren en respect tonen naar de politie dan is er niks aan de hand en gebeuren dit soort dingen niet.

Ik denk dat de gemiddelde agent ook gek wordt van bijdehande jochies die het zelf allemaal zelf beter weten en geen enkele reflectievermogen hebben.
. Hij doet tenslotte ook maar zijn werk en meest belangrijke: hij doet niet alsof die beter is als de mensen die hij tegen komt.

.