MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Het zou me niet verbazen als hij nog meer op zijn kerfstok heeft.

Laatst bewerkt:
Klassieker

43080_D91_E497_454_C_9655_3_D4_B3_EF7505_D.png

:roflol::roflol:

Gelukkig heb ik een alibi

Had die mafkees die deuk in mijn auto gedrukt had ook zien staan volgens mij, hopen dat die klappen gehad heeft :roflol:

Je kunt min of meer als ijkpunt hebben als in een taal politie eindigt op een a dat je in dat land niet moet fucken met ze.

Laatst bewerkt:
Je kunt min of meer als ijkpunt hebben als in een taal politie eindigt op een a dat je in dat land niet moet fucken met ze.

In Roemenië eindigt het ook met een a en daar kun je gewoon met 120 langs wouten rijden in een 70 zone en het boeit ze geen drol :o

Take the unfunniest thing you can think of and then amplify it tenfold. You have Stephen Colbert. Do that again, and you have Trevor Noah. The pattern repeats itself until you arrive at Samantha Bee. This is a video about them.

2 politie honden zeker :roflol:

Overigens als ze een levensbedreigende allergie had en niet bij honden mocht dan moet ze zelf er uit gaan. Alsof je die honden er uit gaat zetten omdat zij ziek is en als piloot kun je zo iemand ook niet aan boord laten.

Als ze dan wel aan boord blijft en weigert te vertrekken dan moet ze gewoon verwijderd worden met gepast geweld, snap niet wat daar zo vreemd aan is? :roflol:

Als iemand in mijn auto zou gaan zitten terwijl ik hem/haar er niet in wilde ga ik ook niet 2 uur netjes vragen of die gene er uit wilt gaan.

2 politie honden zeker :roflol:

Overigens als ze een levensbedreigende allergie had en niet bij honden mocht dan moet ze zelf er uit gaan. Alsof je die honden er uit gaat zetten omdat zij ziek is en als piloot kun je zo iemand ook niet aan boord laten.

Als ze dan wel aan boord blijft en weigert te vertrekken dan moet ze gewoon verwijderd worden met gepast geweld, snap niet wat daar zo vreemd aan is? :roflol:

Als iemand in mijn auto zou gaan zitten terwijl ik hem/haar er niet in wilde ga ik ook niet 2 uur netjes vragen of die gene er uit wilt gaan.
Sinds wanneer mogen huisdieren in de cabine waar ook de passagiers zitten?

En afhankelijk van maatschappij max 8-10 kg weegt. En ik geloof max 3 per vlucht. Indien hond groter en zwaarder is kunnen er 2 in de neus onder de piloten, dat deel heeft verwarming.

Terug
Naar boven