MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Werkgever van de Haakneusvlogger komt met kritisch portret van de Haakneusvlogger

Zomaar acht uitspraken uit het kritische AD-interview met tjappie 'vijfde zuil van de islam' die allemaal als antwoord 'oké doei' hebben. En Ismail heeft een laag IQ en hij blowt niet meer. Hoeft u de Showbizzbode ook niet meer te kopen.

• "Ik ben hier geboren, maar ik noem mezelf geen Nederlander"

• "In de discussie voor of tegen Erdogan, kiest Ismail voor Erdogan"

• "Want wat doen Nederlanders als ze moeten kiezen tussen Geert Wilders, Thierry Baudet en Jesse Klaver? Dan gaan ze toch ook voor Jesse Klaver, de enige normale?"

• "De enige voor wie je je leven moet geven is de Profeet"

• "Ik was laatst in de show van Humberto Tan en die zei: een opleiding is niet nodig, je moet bij jezelf blijven"

• "Ismail wordt moe van het sorry zeggen voor alles wat er gebeurd is"

• "Of Ismail ook een Syriëganger zou willen spelen. Ismail: 'Ik wil een rol, welke rol maakt niet uit'."

• "In de zomer zien de familieleden elkaar soms weer in Turkije, in Gülpinar, het geboortedorp van opa. Ismail laat een foto op zijn mobiel zien: 'Kijk die huizen, hoe mooi. Ik moet bijna huilen als ik dit zie'."

Radicale islam in Jip- en Jånneke-taal in Zweden: een prentenboekje voor de allerkleinsten getiteld [Link niet meer beschikbaar]. Polygamie voor Zweedse kløters, welja joh. En in dezelfde serie ook verkrijgbaar: Oma is geen spook. Over de oma van Omar die erbij loopt als een spook gehuld is in een boerka.
cYMbV64l.jpg

:kots:

Zou Hugh heffner dan de ultieme moslim opa zijn? :o

'ontucht'... :roflol:

Nee, dit is aanranding of verkrachting.

Inb4 ze deden Halloween feest en meisje was als schaap verkleed

17-jarige jongen opgepakt na paardenmisbruik in Hoorn
Om een einde te maken aan het misbruik, besloten de eigenaren daarop een geavanceerd camerasysteem te installeren in de gezamenlijke stal. Afgelopen vrijdag was het raak.

De camera's legden vast hoe een man met een capuchon op de stal binnenkwam, de benen van een paard vastbond en een stoel achter het paard zette. Er werd direct contact opgenomen met de politie. Die kon de man even later aanhouden.

Vooralsnog wordt de 17-jarige jongen verdacht van inbraak, maar voor Ron Esteje staat het vast dat de jongen verantwoordelijk is voor het misbruik. Op de gemaakte camerabeelden is te zien hoe de verdachte heel rustig door de stal loopt. Volgens Esteje het teken dat hij vaker in de stal is geweest. Voor mijzelf is is het duidelijk. Maar forensisch onderzoek moet nog worden afgerond.

I knew a guy once, had a hundred and ten pound Rottweiler, and one night this girl thought it would be funny to get down on all fours and let the dog hump her. Dog still had its balls. Well the dog gets up there, but he's not in on the joke. This is just a b*ch in heat as far as he's concerned. He's not leaving til he gets what he came for. Well the girl, too late, realizes the kind of mistake she's made. She wants to get up. But the dog had other ideas. Had to shoot it behind the ear to get it off of her.

:roflol: Is toch niet zo raar, ik zou ook niet kunnen komen met 2 dooie naast me

ZaNn6iSl.jpg

Het is tegenwoordig slecht gesteld bij de thuiszorg, zelfs medicatie wordt vergeten.

Heeft Anne Fleur al afstand genomen van de Holodomor? :emo:

Anne Fleur heeft bij de geboorte meteen afstand genomen van haar hersens.

Terug
Naar boven