wat een debiel. Tijd geleden was er ook zon fitgirl in VS die hetzelfde flikte
Geen nudes van die chick zeker?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een debiel. Tijd geleden was er ook zon fitgirl in VS die hetzelfde flikte

Zullen wel bekenden van elkaar zijn uit het criminele circuit.34-jarige man beschoten in Heerhugowaard: politie pakt zeven mensen op
Vreemd verhaal. Als de bezoeker nou wapen trekt a la . Maar de bewoners?
34-jarige man beschoten in Heerhugowaard: politie pakt zeven mensen op
Vreemd verhaal. Als de bezoeker nou wapen trekt a la . Maar de bewoners?

Wat een gedoe om een paar zwarte pieten.
Mijn intereseert het vrij weinig of ze dat sinterklaasfeest compleet afschaffen of niet.
Maar omdat het een traditie is zou het moeten blijven vind ik een beetje goedkoop.
Kindhuwelijken is ook vrijwel iedereen tegen maar is in sommige landen ook een traditie en zou dan ook niet mogen veranderen want tja traditie he
OeiAls 50 jarige je leuter in een meisje van 8 steken mag dan wel traditie zijn, maar dat is natuurlijk niet normaal.

Als 50 jarige je leuter in een meisje van 8 steken mag dan wel traditie zijn, maar dat is natuurlijk niet normaal.

klopt lol, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?Iemand die pakjes door de schoorsteen duwt terwijl je die eigenlijk niet heb ook niet.![]()

Wat een gedoe om een paar zwarte pieten.
Mijn intereseert het vrij weinig of ze dat sinterklaasfeest compleet afschaffen of niet.
Maar omdat het een traditie is zou het moeten blijven vind ik een beetje goedkoop.
Kindhuwelijken is ook vrijwel iedereen tegen maar is in sommige landen ook een traditie en zou dan ook niet mogen veranderen want tja traditie he
Sinterklaasfeest is toch niet over. Kun je toch gewoon een zwarte piet bij jou thuis laten komen. Kerst hoeft voor mij ook niet. Met zijn alle gezellig om een boom zitten omdat het kerst is. Als ik iets gezelligs met mijn gezin of familie wil doen nodig ik ze uit en wacht ik niet tot het eind december is om dat te doen.Als je iedere keer toegeeft wanneer mensen moeilijk beginnen te doen dan hou je weinig feestjes over. Next kerst? Dan alcohol?
Het Sinterklaasfeest vergelijken met pedofilieWat een gedoe om een paar zwarte pieten.