MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Winkelcentrum Bovenkarspel bukt voor terreur anti-Zwarte Piet activisten, censureert banners
'Dit is heel ernstig, maar we moeten kiezen voor veiligheid'

:roflol:

Ga lekker terug naar Afrika dan ipv je druk te maken om onze cultuur

Wat een gedoe om een paar zwarte pieten.

Mijn intereseert het vrij weinig of ze dat sinterklaasfeest compleet afschaffen of niet.

Maar omdat het een traditie is zou het moeten blijven vind ik een beetje goedkoop.

Kindhuwelijken is ook vrijwel iedereen tegen maar is in sommige landen ook een traditie en zou dan ook niet mogen veranderen want tja traditie he

• Like
Waarderingen: Vonk
Gewoon afschaffen die zwarte pieten.

Wie er dan ook gelijk had doet er niet toe, de lol is er wel een beetje vanaf met al die discussie van tegenwoordig.

Pieten met roetvegen is prima. Al het andere (oa gekleurde pieten) is driemaal niets. Alsof een kind er wat om geeft of een piet nu zwart is of roetvegen heeft. Iedereen lijkt de discussie beu, behalve veelal ouderen die niet willen toegeven.

Mijn intereseert het vrij weinig of ze dat sinterklaasfeest compleet afschaffen of niet.

Maar omdat het een traditie is zou het moeten blijven vind ik een beetje goedkoop.

Kindhuwelijken is ook vrijwel iedereen tegen maar is in sommige landen ook een traditie en zou dan ook niet mogen veranderen want tja traditie he

Als 50 jarige je leuter in een meisje van 8 steken mag dan wel traditie zijn, maar dat is natuurlijk niet normaal.

Als je iedere keer toegeeft wanneer mensen moeilijk beginnen te doen dan hou je weinig feestjes over. Next kerst? Dan alcohol?

Als je iedere keer toegeeft wanneer mensen moeilijk beginnen te doen dan hou je weinig feestjes over. Next kerst? Dan alcohol?
Sinterklaasfeest is toch niet over. Kun je toch gewoon een zwarte piet bij jou thuis laten komen. Kerst hoeft voor mij ook niet. Met zijn alle gezellig om een boom zitten omdat het kerst is. Als ik iets gezelligs met mijn gezin of familie wil doen nodig ik ze uit en wacht ik niet tot het eind december is om dat te doen.

Maar nogmaals ik stoor me niet aan sinterklaas of kerst of wat dan ook. Vind het gewoon overbodig dat overal een drama van wordt gemaakt.

Het Sinterklaasfeest vergelijken met pedofilie :roflol:

Terug
Naar boven