Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Frikandel? In Braziliaanse gevangenissen krijg je loden pijp in je reet. :roflol:

Frikandel? In Braziliaanse gevangenissen krijg je loden pijp in je reet. :roflol:

:roflol: ben niet echt voorstander van geweld.

Maar de psychopaat die in mij schuilt wil toch wel erg graag die kerel met een frikandel verkrachtten en dan zeggen dat hij het zelf uitlokte.

Frikandellen zijn te dun, amateur. Gebruik een halve liter colafles. :)

XbLmNXc.jpg

Frikandellen zijn te dun, amateur. Gebruik een halve liter colafles. :)

XbLmNXc.jpg

Mwoah dan zou je er van uit gaan dat het minder erg is als een chinees iemand verkracht dan een n*ger. Denk ook dat de pijn juist afleiding zal geven en dat de boodschap niet goed overkomt.

Gewoon liefdevol die frikandel door zijn endeldarm manoeuvreren en wanneer die ontdooit is dan kijken of die hem heel door zijn strot kan krijgen. :roflol:

Is het zusje van een vriend van me.

Althans zo leg ik het meestal uit, ben meer met haar dan met hem :roflol:

Ken haar al bijna 2.5 jaar, nooit wat mee gedaan, is meer soort van zusje voor me dan potentieel neukertje ofzo. Niet dat ze niet onwijs knap is, maar vroeger was ze echt zo’n probleem kind, denk dat het er gewoon geestelijk ingegroeid is dat ik haar nog steeds als dat probleem kind zie. Onwijs vaak ruzie mee gehad omdat ze zich niet normaal gedroeg, iedereen zat zich er mee te bemoeien dat ze niet met me om moest gaan, ze heeft al dat gezeik mee gekregen en staat gewoon voor 100% achter me. Iedereen zit nog steeds te haten dat ze alleen met me om gaat omdat ik haar eten zou betaal en overal met dr naar toe ga. Maar als ze werk heeft betaal ik de diesel en zij t eten als naar Amsterdam ofzo gaan. Laatst had ze wel 150 euro over gemaakt toen ze loon binnen kreeg omdat dr nagels toen betaald had en zij maand lang niets mee had betaald omdat geen werk had. Tuurlijk het is niet de helft maar als kijk naar mijn inkomen en haar inkomen is het wel gewoon in verhouding :o

Sowieso valt ze ook op buitenlanders, ze zit nu weer met zon rare kerel, moet ze zelf weten maak me er niet druk om. Alleen hekel aan dat al die vrienden van haar broer dan mij er proberen in te mengen, laat haar gewoon, ze kan prima voor zichzelf zorgen. :roflol: Kan ook dat ze hem gewoon loopt te trollen voor aandacht, hij had Audi van zn pappie geleend en zij wilde naar sisha lounge, gaf ze mij kus op de mond vlak voor neus van die kerel. :gek:

"Is meer een soort van zusje van me"

"Minderjarig mokkeltje"

NOS wil Geert Wilders als spreker, Europese NPO-koepel censureert Wilders, NOS trekt zich terug
'Leek me interessant als hij ons een spiegel voor zou houden'

De European Broadcasting Union (EBU), een internationale koepel van publieke omroepen, heeft PVV-leider Geert Wilders bij een evenement geweerd. De club wil hem per se niet als spreker, meldt De Telegraaf. De NOS heeft zich zelfs teruggetrokken als mede-organisator van het evenement vanwege het Wilders-standpunt van de omroepen-koepel.

Half november wordt het jaarlijkse congres voor nieuws-omroepen in Amsterdam gehouden. Marcel Gelauff, hoofdredacteur NOS Nieuws, wilde de PVV-leider graag op het evenement hebben. “Het leek me interessant als hij ons als journalisten een spiegel voor zou houden.”
Wilders zei ’ja’, maar mede-organisator EBU wilde er niks van weten. Tegen De Telegraaf zegt een EBU-woordvoerder dat de komst van Wilders ’geen nieuw onderwerp’ zou opleveren.

"een internationale koepel van publieke omroepen"
:roflol:

Racisme tegen mensen met blond haar!

Kopvod Groenlinks strikes again

------------------------

VN = Zwijnenstal.

Terechte zorgen. Mag breder getrokken worden binnen het onderwijs.

Nee dat wordt zelfs jou te gek :p.

:roflol:

Heb haar voor haar ouders wel voor alles en nogwat uit lopen maken. Had haar toen auto uit getrapt vraagt haar pa zo waarom dat gedaan had, dus toen even haar duidelijk gemaakt dat ze niet de boel moet gaan verdraaien tegenover haar ouders.

Die pa vond het wel vermakelijk :roflol:

Vanmiddag even ergens een feest hoedje, t shirt met dat 18 geworden is, confetti en taart.

Rijden geen treinen volgende week en ze moet op haar verjaardag eerste uur op school zijn. Dus ze dacht ik kan een uur eerder op staan of Jasper vragen of die vanwege verjaardag zo lief is om naar school te brengen...

Natuurlijk wil ik dat wel, imagine the posibilities :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven