AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

True. Niet eens bij stilgestaan.

Terwijl een Boeing 777 opstijgt wordt het geraakt door bliksem. Het ziet er misschien erg gevaarlijk uit, maar dit gebeurt vaker dan je denkt.
Toen het vliegtuig gisteren opsteeg vanaf de Polderbaan werd het plots geraakt door de bliksem. Zonder problemen werd er veder gevlogen naar de eindbestemming, Lima.
Vliegtuigen ervaren bijna nooit problemen wanneer dit gebeurt. Ze zijn ontworpen als grote bliksemafleiders.

Zitten de paupers in het vliegtuig?

:trollface:

Dit is wat men islamisering noemt.
Niets aan de hand, ze zijn gewoon enthousiast...

giphy.gif

Gisteravond.
In het gezellige oudhollandsche plaatsje Culemborg is de pl**ris uitgebroken. Wegens stroomuitval is het nu koopavond, soort van.
Volgens Burgemeester Bruls, die heel ergens anders woont en kennelijk beschikt over long range night vision goggles, en die wereldberoemd werd met zijn aangifte tegen Wilders is er geen sprake van plunderingen. Doorlopen mensen. Niets aan de hand.

Is daar geen mocro enclave? Of was het een tijdelijke dip in de bloedsuikerspiegel?

Gisteravond.
In het gezellige oudhollandsche plaatsje Culemborg is de pl**ris uitgebroken. Wegens stroomuitval is het nu koopavond, soort van.

Is daar geen mocro enclave? Of was het een tijdelijke dip in de bloedsuikerspiegel?
Dat krijg je ervan als de politie niet meteen ingrijpt, dan denkt iedereen dat ze overal mee wegkomen.

Ja zeker, Culemborg is vorig jaar/twee jaar(?) terug ook al goed in het nieuws gekomen omdat er flinke spanningen daar waren. Marokkanen versus Molukkers was het toen volgens mij. :o

Is toeval, is gewoon een incidentje.

Kopje thee iemand?

Karl Lagerfeld: Vluchtelingen zijn de vijanden van de Joden
Modeontwerper haalt wederom uit naar Angela Merkel

"Je kunt niet miljoenen joden doden en vervolgens miljoenen van hun grootste vijanden importeren, zelfs niet als er decennia tussen zitten."

"Ik ken iemand in Duitsland die een jonge Syriër sprak die een beetje Engels kon. Weet je wat hij na vier dagen tegen de Duitse dame zei? "Duitslands beste uitvinding is de Holocaust".
Karl Lagerfeld sparks anger with Holocaust comments | Daily Mail Online

Dat zeg ik al tijden. Maar Karl had het beter bij 'we importeren antisemitisme' kunnen houden.

Doorlopen mensen.

Russen hebben de BBC gehacked.

Laatst bewerkt:
:roflol: gister was huis van een meisje die ik ken afgebrand met auto in garage, telt dat ook? :trollface:

Inb4 goed verhaal didnt happen

Terug
Naar boven