MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Een artiest die vrijdagavond optrad op een tienerfeest in de Bonte Wever in Assen heeft een bezoeker van het podium geslagen. Van het voorval is een video opgedoken. Het slachtoffer doet samen met de organisatie aangifte bij de politie. Het gebeurde bij het feest Go Zero Procent. Op de feesten wordt geen alcohol geschonken. De bezoeker die geraakt werd is minderjarige jongen.
Toen laat op de avond Armoo ging optreden ontstond er voorin de zaal reuring. Een groepje zou de rappers uit hebben gedaagd en er werd met drinken gegooid.

De Leeuw: ,,De artiesten riepen: kom maar hier. Een van de jongens zag dat als uitnodiging, ging het podium op en kreeg meteen een klap. Niet van Armoo, maar van een zijn 'bijzangers'.'' Het slachtoffer is na het incident door de beveiliging meegenomen. De Leeuw sprak met hem. ,,Hij was heel verdrietig en boos.''
Zoals ik het zie kwam die mafkees het podium op en aan zijn lichaamstaal te zien kwam die niet om te knikkeren. Is van het podium afgemept en doet nu huilie huilie.

Laatst bewerkt:
Er komt een onderzoek naar het gewelddadige optreden van de Haagse ME tijdens de rellen nadat Marokko zich geplaatst had voor het WK. In de Haagse Schilderswijk kwam het - net als in andere grote Nederlandse steden - tot een confrontatie tussen de politie en 'feestvierende' onschuldige fans. Het was uiteraard niet een groepje Marokkaanse Nederlanders dat zich zomaar uit het niets misdroeg. Nee, het was de politie zelf die geweld uitlokte en zo een voetbalfeestje verstoorde.

Op onderstaande video is te zien hoe een hulpeloze Marokkaans/ Nederlandse scooterrijder die helemaal niets gedaan heeft door de politie wordt uitgekozen om geweld op toe te passen. De vlerken! Het slachtoffer in kwestie deed aangifte en dus komt er een onderzoek, wat door de politie zelf gaat worden uitgevoerd.

Natuuuuuuurlijk is het de schuld van de politie.

Zal niet zielig zijn hoor maar hij stond daar al, ze snijden hem af, dan probeerd hij met z'n scooter langzaam achteruit te gaan, maar meppen ze gelijk op hem in? :roflol:

Zal niet zielig zijn hoor maar hij stond daar al, ze snijden hem af, dan probeerd hij met z'n scooter langzaam achteruit te gaan, maar meppen ze gelijk op hem in? :roflol:
Is toch prachtig, zouden ze bij alle Marokkanen op scooters moeten doen.

Nee hoor, grapje.
Dat zouden ze ook bij Marokkanen moeten doen die niet op scooters zitten

Denk dat er wat was voorgevallen en bontkraagje niet wilde luisteren. Anyway, ik geef de politie 24/7 het voordeel vd twijfel boven dat van welk bontkraagje dan ook.

Hij kreeg gewoon verdiend een paar klappen

Wanneer komen er eens deftige straffen voor het belagen van mensen in uniform? Raak je een agent aan, dan eet je de eerstvolgende vijf jaar wit brood. (idem voor ambulanceverpleegkundigen en brandweer mannen/vrouwen)

Loopt al een zwarte piet? Geen idee wat het hele verhaal is, heb zomaar het idee dat er meer speelde. Wordt vast vervolgd.

Laatst bewerkt:

Help.

Loopt al een zwarte piet? Geen idee wat het hele verhaal is, heb zomaar het idee dat er meer speelde. Wordt vast vervolgd.

Ik was toch echt lekker recalcitrant blijven staan. Haal de politie er maar bij. Ben wel benieuwd welke regels overtreden worden. Ik woon op nog geen 5 minuten afstand van dat winkelcentrum trouwens.

Raak me aan en je krijgt de roe.

Stichting Democratie en Media (SDM), dat zichzelf beschouwt als de geestelijke erfgenaam van verzetskrant Het Parool, heeft een video gefinancierd, waarin de Rotterdamse politievrouw Sarah Izat uitlegt waarom ze een hoofddoek onder haar uniform wil dragen. Dat heeft SDM-directeur Nienke Venema geantwoord op mijn vraag over eventuele juridische steun aan de agente, die gisteren in het gelijk werd gesteld in een niet bindende uitspraak van het College voor de Rechten van de Mens (CRM).
“Vanuit het programma tegen moslimdiscriminatie, u wel bekend, heeft SDM een paar weken geleden een bijdrage gedaan aan de video waarin mevrouw Izat haar verhaal en ambities deelt. Mevrouw Izat wil een gesprek aanwakkeren over in hoeverre het beleid van de politie discriminerend werkt jegens vrouwen die er vanwege geloofsoverwegingen voor kiezen een hoofddoek te dragen. SDM heeft geen ‘juridische actie’ gesteund, maar een bijdrage gedaan zodat deze belangrijke discussie plaats kan vinden.

Met het toekennen van financiering aan projecten ondersteunt SDM debat, maar vereenzelvigt zij zich niet met de standpunten die in dit debat aan de orde komen. SDM staat neutraal tegenover de uitkomst van de zaak, maar vindt het belangrijk dat deze discussie over fundamentele rechten en vrijheden in Nederland gevoerd wordt en dan met name door de mensen die er zelf bij betrokken zijn. Dat hoort bij een gezonde vrijheid van meningsuiting die past bij een sterke democratische rechtsstaat.

Op dit moment is er geen sprake van vervolgfinanciering. Mocht er een verzoek komen dat goed past bij de criteria en prioriteiten, dan zal deze in overweging worden genomen. Details over de financiering kunt u in het jaarverslag 2017 vinden.”

Tegen de uitspraak van het Europese Hof van Justitie lopen met name organisaties van de Moslimbroeders te hoop. Bij de legal expert meeting was ook een bestuurslid aanwezig van Nida Rotterdam, de islamistische partij die zich sterk maakt voor de toelating van agenten met uniform.

Hoewel SDM volgens Venema neutraal staat tegenover de uitkomst van Izat’s beroepszaak, ondersteunt de Parool-stichting de facto een lobby van de politieke islam. In het verleden verzette Het Parool zich tegen totalitaire stromingen als fascisme en communisme, maar de huidige erfgenamen vinden weerstand bieden tegen het islamisme kennelijk onnodig.

Ik vind, de hoogste tijd.

Waar denken jullie dat ze die boete van gaan betalen? :dunno:

Hij wordt 153k gekort op zijn uitkering, dus daar gaan wel een aantal jaar overheen. Maar goed, kan wel mooi naar mensen die het daadwerkelijk nodig hebben. Gaat ook meer om het statement dat de gemeente hiermee afgeeft.

Goed aanpakken die uitkeringtrekkers:D

Hij wordt 153k gekort op zijn uitkering, dus daar gaan wel een aantal jaar overheen. Maar goed, kan wel mooi naar mensen die het daadwerkelijk nodig hebben. Gaat ook meer om het statement dat de gemeente hiermee afgeeft.

En jij denkt dat dit soort volk dan maar gaat werken en op een eerlijke manier hun geld gaat verdienen?

En jij denkt dat dit soort volk dan maar gaat werken en op een eerlijke manier hun geld gaat verdienen?
Daar ken ik hem niet goed genoeg voor. Als hij illegale praktijken gaat ondernemen is dat zijn probleem en neemt hij het risico opgepakt te worden. Het gaat er mij om dat er nu eens een goed statement wordt gemaakt met betrekking tot mensen die een uitkering hebben en ernaast nog (een flinke) handel bedrijven. Wat moeten we anders, deze mensen nog wat extra geld geven omdat ze schijnbaar wat tekort komen? Of anders in de criminaliteit belanden?

Daar ken ik hem niet goed genoeg voor. Als hij illegale praktijken gaat ondernemen is dat zijn probleem en neemt hij het risico opgepakt te worden. Het gaat er mij om dat er nu eens een goed statement wordt gemaakt met betrekking tot mensen die een uitkering hebben en ernaast nog (een flinke) handel bedrijven. Wat moeten we anders, deze mensen nog wat extra geld geven omdat ze schijnbaar wat tekort komen? Of anders in de criminaliteit belanden?

Begrijp me niet verkeerd, ben helemaal voor om dit soort uitbuiters hard aan te pakken. Maar dit is een incident, ziet het meer als een wit voetje halen; kijk eens hoe goed wij bezig zijn. Maar denk dat dit soort zaken incluis uitspraak op 1 hand te tellen zijn. Je wint er ook tamelijk weinig mee.

Terug
Naar boven