- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel de blanke tokkie weten aan te pakken maar niks tegen de dubbel zo grote groep geimporteerden met een zogeheten (levens)lange afstand tot de Nederlandse arbeidsmarkt?Begrijp me niet verkeerd, ben helemaal voor om dit soort uitbuiters hard aan te pakken. Maar dit is een incident, ziet het meer als een wit voetje halen; kijk eens hoe goed wij bezig zijn. Maar denk dat dit soort zaken incluis uitspraak op 1 hand te tellen zijn. Je wint er ook tamelijk weinig mee.
Wel de blanke tokkie weten aan te pakken maar niks tegen de dubbel zo grote groep geimporteerden met een zogeheten (levens)lange afstand tot de Nederlandse arbeidsmarkt?
Zit ik hier op het PVV forum?Wel de blanke tokkie weten aan te pakken maar niks tegen de dubbel zo grote groep geimporteerden met een zogeheten (levens)lange afstand tot de Nederlandse arbeidsmarkt?

als je in deze tijden niet aan het werk bent dan wil je echt niet werken ,
in mijn branche( gas&water) kunnen projecten geen doorgang vinden wegens gebrek aan personeel ,
ze erkennen dat ze nu zelfs genoegen nemen met 2e keus kneusjes ,
raar want met een relatieve lage opleiding (MBO 3 & 4 )heb je een bus en telefoon van de zaak plus
een salaris van rond de 2200,00-2500,00 netto per 4 weken en bij vorst lekker lang thuis op kosten van de zaak,
en wat die zielige vluchtelingen betreft waarom zie wij die nooit bij b.v de plantsoenendienst of kinderboerderij,
geen kennis van de Nederlandse taal nodig en lekker die handjes laten wapperen![]()
Voor minder dan een 3 serie doen ze het niet 
Rare conclusie, beiden moeten aangepakt worden natuurlijk, ondanks dat het dweilen is met de kraan open. Verder maak ik geen onderscheid, niet werken, uitkering trekken en daarnaast inkomen genereren is eender pauper, ongeacht herkomst, geslacht en geloofsovertuiging.
Een bus is voor paupersVoor minder dan een 3 serie doen ze het niet
![]()

DuidelijkRare conclusie, beiden moeten aangepakt worden natuurlijk, ondanks dat het dweilen is met de kraan open. Verder maak ik geen onderscheid, niet werken, uitkering trekken en daarnaast inkomen genereren is eender pauper, ongeacht herkomst, geslacht en geloofsovertuiging.
Ik dacht er in te lezen dat jij geen onderscheid maakt maar justitie/media wel.
De rechter acht het niet bewezen. Hoe weet je dan dat ze zat te appen?

Je hebt helemaal gelijk en ik zeg dat ik het ook zou doen maar misschien is dat wel helemaal anders wanneer je effectief tegen een jarenlange gevangenisstraf aankijkt?Yannick werd 30 maart 2016 's avonds op een polderweg van achteren geschept door Pamela H. Op Pamela's telefoon vond de politie talloze actuele appjes van vlak voor het ongeluk. Het sterke vermoeden bestond dus dat H. zat te appen achter het stuur.
,,We zijn zeer teleurgesteld,'' zegt Frank Frijns, de vader van Yannick. Volgens hem zijn er genoeg aanwijzingen dat Pamela wel appte tijdens het rijden. Zo fietste Yannick met goede verlichting en reed Pamela in een rechte lijn op Yannick af. ,,Ze was duidelijk afgeleid.''
juridisch gezien heb je gelijk , maar moreel gezien is dit gedrag uiterst verwerpelijk ,je gaat letterlijk over lijken om je straf te ontlopen ,
ik zou er in ieder geval niet mee kunnen leven en de nabestaanden mijn oprechte excuses aan te bieden en volledig met het onderzoek mee te werken zou nog het minste zijn![]()
Op zo'n moment ga je toch eigen rechter spelen als vader lijkt mij?
Er zijn iig genoeg manieren om iemand om te brengen zonder dat men er achter komt.

Je hebt helemaal gelijk en ik zeg dat ik het ook zou doen maar misschien is dat wel helemaal anders wanneer je effectief tegen een jarenlange gevangenisstraf aankijkt?
Op zo'n moment ga je toch eigen rechter spelen als vader lijkt mij?
Er zijn iig genoeg manieren om iemand om te brengen zonder dat men er achter komt.
In dit land krijg je alleen gerechtigheid door eigen rechter te gaan spelen.
Dit bericht van jou brengt allerlei herinneringen naar bovenDit bericht van jou brengt allerlei herinneringen naar boven