MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ik mis Theo van Gogh, vooral op momenten als deze.

Maar wel wachtgeld krijgen van de NL'se belastingbetaler.

Grappig om te constateren hoe zeer Van Gogh en Fortuyn destijds gedemoniseerd werden terwijl ze achteraf redelijk genuanceerd en vooral realistisch overkomen. Ik was destijds totaal niet verbaasd dat Fortuyn neergeschoten werd.

Gisteren filmpje toevallig nog gekeken

kutmelkert

Vergeet ook Groenlinks en D66 niet toentertijd. Minstens zo schuldig aan het ontstane klimaat rondom Fortuyn.

Vergeet ook Groenlinks en D66 niet toentertijd. Minstens zo schuldig aan het ontstane klimaat rondom Fortuyn.

Zeker, maar het was Melkert met z'n gedrag naar Fortuyn toe die mijn vertrouwen in de Nederlandse politiek voorgoed de nekslag heeft gegeven......

Laatst bewerkt:
Grappig om te constateren hoe zeer Van Gogh en Fortuyn destijds gedemoniseerd werden terwijl ze achteraf redelijk genuanceerd en vooral realistisch overkomen. Ik was destijds totaal niet verbaasd dat Fortuyn neergeschoten werd.

Ik vind het in en in triest eigenlijk en zie soortgelijk nu weer gebeuren.

Lijkt wel steeds meer op het land van burka's en boerkini's. Die man werd aangehouden omdat 'men' er aanstoot aan kon nemen? Wat een onzin zeg. Straks is een broodje halfom ook verboden.

Laatst bewerkt:
Ach kom op, gewoon een bewust provocerende lul. Moet ie verder zelf weten maar dat gemiep altijd als het een keer verkeerd uitpakt. Als je op deze manier je punt wilt maken (wat dat dan ook moge zijn) ben je gewoon ook een pauper.

• Like
Waarderingen: mat
Ach kom op, gewoon een bewust provocerende lul. Moet ie verder zelf weten maar dat gemiep altijd als het een keer verkeerd uitpakt. Als je op deze manier je punt wilt maken (wat dat dan ook moge zijn) ben je gewoon ook een pauper.
Als dat punt was dat de intolerantie en het overal aanstoot aan nemen van een bepaald volk zelfs in de meest onschuldige gevallen ten koste gaat van vrijheden die het fundament van de westerse samenleving vormen en als de staat of welke macht dan ook daarnaar conformeerd die de bevolking onderdrukt, heeft hij dat toch goed aangetoond.

Dat er politie is die denkt dat dit grond kan zijn om iemand te arresteren is de wereld op z'n kop, laat ze het tuig dat er aggressief op reageerd maar arresteren. Het is niet voor niks dat het OM hem liet gaan. Gemiep zou in een vrij land nooit verkeerd uit moeten pakken en resulteren in een arrestatie, alles zou geridiculiseerd mogen -moeten- worden. Ergens aanstoot aan nemen is wel het meest pauper wat er bestaat.

Terug
Naar boven