XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Die Tofik Dibi heeft echt een gluiperig kuthoofd. Een grote ijdeltuit en narcist.

Laatst bewerkt:
30seconden.jpg

Is dat een echte of een gemaakte, bv door iemand op internet, poster? @Moraalridder

Gister las ik dit, met verbazing. Rottenberg, ik heb moraal gelijk aan mijn zijde en anders doe ik verongelijkt, is ook zo'n rare man.

http://politiek.tpo.nl/2016/03/01/h...rde-en-wij-zelfs-gidsland-voor-europa-werden/

Nieuw racisme...:rolleyes:

Ongelooflijk wat ze wel niet verzinnen om 'politieke correctheid' te kunnen doordrammen.

Nog even en je mag nergens meer een oordeel over hebben zonder direct te worden gestigmatiseerd als discriminerend of racist.

Nieuw racisme...:rolleyes:

Ongelooflijk wat ze wel niet verzinnen om 'politieke correctheid' te kunnen doordrammen.

Nog even en je mag nergens meer een oordeel over hebben zonder direct te worden gestigmatiseerd als discriminerend of racist.

wil je dat niet tussen aanhalingstekens zetten en doen alsof het niet echt is!!!!

#TRIGGERED

Dus als je mensen van andere afkomst hun zin niet geeft ben je een racist?

Dus als je mensen van andere afkomst hun zin niet geeft ben je een racist?

Dat is blijkbaar de sociaal-maatschappelijke kant die we opgaan........op die manier kun je alles wel vergoeilijken natuurlijk, vandaar ook mijn verbazing.

ik vind het fascinerend dat dat soort mensen blijkbaar denken dat je zo veel extreem verschillende soorten mensen/culturen in een landje kan proppen, compleet 101% hun eigen gang kan laten gaan vaak met vrij veel disregard voor wat anderen daarvan vinden zonder dat dat goed fout gaat

ik ben geen geschiedkundige maar volgens mij heeft dat echt nog nooit in the history of the world gewerkt :roflol:

maar nee je kunt natuurlijk niet verwachten dat immigranten de extreem achterlijke 5% van hun cultuur lekker in de woestijn laten als ze hierheen komen, dat is racistisch!!!

ik vind het fascinerend dat dat soort mensen blijkbaar denken dat je zo veel extreem verschillende soorten mensen/culturen in een landje kan proppen, compleet 101% hun eigen gang kan laten gaan vaak met vrij veel disregard voor wat anderen daarvan vinden zonder dat dat goed fout gaat
De overheid krijgt het klaarblijkelijk niet eens voor elkaar om pakweg 3000 mensen samen te laten leven in Heumensoord, mensen met een andere voorkeur dan heteroseksueel worden bedreigd, mishandeld en/ of verkracht. Dan nog de mensen met een andere geloofsovertuiging, kinderen die worden lastiggevallen. Hoe kan bij een dergelijk falen van de overheid de achterban; wij allen, dan vertrouwen hebben in het beleid en geloven dat het in de samenleving wel zou lukken.

is satire, beetje als de speld FYI
Haha oke. Tegenwoordig is dit niet altijd meer in te schatten.

Terug
Naar boven