Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
Ik weet het ook niet. Van de Amerikaanse agenten had ik het wel geweten.
Het vuur openen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het ook niet. Van de Amerikaanse agenten had ik het wel geweten.

De drie vrouwen hebben de rapper een lift gegeven toen hij in Eindhoven met een lekke band langs de weg stond op Nieuwjaarsdag. „Opgehaald door drie k*chs”, schreef hij bij een filmpje op Snapchat, waarop te zien is dat hij met vijf anderen in een auto zit. Het woord ’k*ch’ is Marokkaans Arabisch en betekent ’h**r’ of ’sl*t’.
Al snel regent het kritiek op sociale media nadat het filmpje ook op fora en YouTube verschijnt. In plaats van excuses aan te bieden, gaat Boef keihard in de tegenaanval. In een nieuwe video legt hij uit waarom hij de vrouwen die hem uit de brand hielpen h**ren noemt.
„Even een opmerking voor al die ’k*chs’...”, zo begint hij. „Want ik heb een paar mensen boos gemaakt omdat ik k*ch zeg, maar wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur ’s ochtends, met jongens? Wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een k*ch”, zegt Boef in de camera.
Hij weigert dames die uitgaan en alcohol drinken ’vrouwen’ te noemen. Boef legt voor de duidelijkheid uit wat voor vrouwen wel onder die noemer vallen. „Als je thuis zit, de hele dag niks doet, studeren, niks doet en naar papa en mama luistert, dan noem ik je een vrouw. Maar ga niet als je een k*ch bent, boos worden als ik je een k*ch noem, want je bent een k*ch! Klaar. Snap je?”, foetert hij.
Niet om iets goed te praten, maar voor de meeste jeugd (ook Nederlandse) heeft dit soort woorden een heel andere betekenis. Dat is niet goed maar wel een feit. Geldt bijvoorbeeld ook voor een woord als ‘kanker’. Zij gebruiken dat in een andere context en met andere associaties dan wij en voor hen is het veel minder beladen dan het misschien voor ons is.
Het is vervolgens de taak van ouders / docenten / andere opvoeders om ze daarop te corrigeren natuurlijk. Dat gebeurt helaas niet altijd goed. ‘Boef’ zou sowieso al oud genoeg moeten zijn om dat te begrijpen.
Jullie doelgroep is ook hetzelfde.
113 | ik denk aan zelfmoordCorrigeren zou euthanaseren moeten zijn, als je als Nederlander in buitenlandse straattaal gaat praten ben je echt een eerste klas mong**l.

Ik roep ook altijd keggies naar mokkels die ik ken als ik dronken ben![]()

Tenta stupro in sala parto, arrestato - LazioEen 38-jarige Somaliër heeft afgelopen Oudejaarsdag in het Sant’Eugenio Ziekenhuis te Rome geprobeerd een vrouw te verkrachten die op de kraamafdeling bezig was met het bevallen van haar kind. De dader zou zich hebben verkleed als broeder en zo ongezien het ziekenhuis zijn binnengekomen.
De dader, een Somaliër die al enkele jaren in Italië verblijft en tevens bekende van de politie is, betastte het slachtoffer terwijl hij stond te masturberen. De 43-jarige vrouw, inmiddels moeder, kon haar verkrachter van zich afslaan en om hulp roepen. Toegesnelde verplegers konden de aanrander vasthouden tot de politie arriveerde.
De rechtbank in Rome oordeelde dinsdag dat de man voorlopig vast blijft zitten. 10 januari moet de masturberende in barensnood verkerende vrouwenaanrander weer voorkomen. Zijn advocaat zal vragen hem ontoerekeningsvatbaar te verklaren.
niet alleen als je dronken bentAls ik dronken ben gedraag ik me ook meestal als een eerste klas mong**l, is gewoon een correcte constatering![]()
Corrigeren zou euthanaseren moeten zijn, als je als Nederlander in buitenlandse straattaal gaat praten ben je echt een eerste klas mong**l.
Beetje net als roken omdat het stoer is, dat heeft alleen nog als positief effect dat de mensen die het doen minder lang leven.
Ja dat is ook wel zo. Maar dat woord is niet wat mij echt opviel, meer zijn argumentatie. Namelijk dat hij zich afvraagt wat meiden met alcohol in korte rokjes in de club c.q. op straat moeten in de ochtend. Mag hij zichzelf afvragen natuurlijk. Gezien zijn eerdere 'opvattingen en gedragingen' zou ik zeggen; hou dat voor je. Maar goed, gewoon boef man.
Ik neem posts van jou waarin je anderen eerste klas mong*len noemt niet echt serieus, sorry
Soms hebben mong*len ook gelijk hoor
En dat is?Niet om iets goed te praten, maar voor de meeste jeugd (ook Nederlandse) heeft dit soort woorden een heel andere betekenis. Dat is niet goed maar wel een feit. Geldt bijvoorbeeld ook voor een woord als ‘kanker’. Zij gebruiken dat in een andere context en met andere associaties dan wij en voor hen is het veel minder beladen dan het misschien voor ons is.
Het is vervolgens de taak van ouders / docenten / andere opvoeders om ze daarop te corrigeren natuurlijk. Dat gebeurt helaas niet altijd goed. ‘Boef’ zou sowieso al oud genoeg moeten zijn om dat te begrijpen.
Guy Verhofstadt is in een lijstje beland met elf andere mensen die volgens nieuwssite Politico het potentieel hebben om 2018 om zeep te helpen. Naast de ex-premier staan onder andere Meghan Markle en Rupert Murdoch erin.
“Een jaar begint weer, het feestmaal is op en de oudejaarskater is er nog”, aldus Politico. “Dit zou een jaar van goede voornemens, geheelonthouding en fitness kunnen worden, maar je zou ook realistisch kunnen zijn en weten dat 2018 amper beter wordt dan het al povere 2017.”
Voor een nieuw slecht jaar kunnen volgens de nieuwssite twaalf mensen zorgen. “Maar we hebben geen voor de hand liggende kandidaten genomen, zoals Trump, Poetin en Erdogan”, klinkt het. In de plaats kozen ze voor Iers politica Arlene Foster, de man die Meghan ‘de verloofde van prins Harry’ Markle in de pas moet laten lopen, Satoshi Nakamoto, Ajit Pai, Rupert Murdoch, Silvio Berlusconi, de wraakbrigade van #MeToo, Chris Froome, Smart Speakers, mensen die met 4x4’s rijden in steden, bijna iedereen betrokken bij de Amerikaanse midterms (tussentijdse verkiezingen) en… Guy Verhofstadt.
De aanwezigheid van de Gentse ex-premier ‘dankt’ hij aan zijn rol in het Brexit-verhaal. Verhofstadt is immers onderhandelaar namens de Europese Unie in de zaak, en zal daarom nog meermaals te maken krijgen met de Britse premier Theresa May.
“Hij heeft de kunst van de oneliner wel in de vingers, maar moet oppassen dat hij zijn hand niet overspeelt”, aldus Politico. “Hij riskeert een gemene Vlaamse Kerstman te worden.” Daarmee doelt Politico op de - volgens de site - wel erg kleine rol van de Vlaming in de zaak. “Hij schept verwachtingen die hij niet kan waarmaken bij de Britten die graag bij de EU zouden blijven. Stop met het schrijven van cheques die je niet kan cashen met je democratisch mandaat.”