XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ja maar is gewoon gepast geweld iemand die met zijn hoofd op het afvalt ligt er nog paar keer goed op zijn hoofd stompen.

Moet een agent niet doen als ik het zie, zou die mafketel gewoon vieze trap geven op zijn slaap. Is gewoon (poging) doodslag iemand op het hoofd slaan/stompen als het hoofd tegen een hard object aanligt.

Ik ben misschien kippig maar ik lijk alleen te zien dat een agent hem in de buurt van zijn middel stompt zodat die de man beter kan controleren. Niet het hoofd. En waarom werkt die man niet mee? Op basis van deze beelden kan je niks zeggen. De agenten vind ik betrekkelijk rustig en gecontroleerd overkomen.

Ik ben misschien kippig maar ik lijk alleen te zien dat een agent hem in de buurt van zijn middel stompt zodat die de man beter kan controleren. Niet het hoofd. En waarom werkt die man niet mee? Op basis van deze beelden kan je niks zeggen.

Dit.

Ik ben misschien kippig maar ik lijk alleen te zien dat een agent hem in de buurt van zijn middel stompt zodat die de man beter kan controleren. Niet het hoofd. En waarom werkt die man niet mee? Op basis van deze beelden kan je niks zeggen. De agenten vind ik betrekkelijk rustig en gecontroleerd overkomen.

Lijkt alsof het op het hoofd is.

En iemand die verward is die gaat niet rustig achter in de politie auto zitten anders zou die niet verward zijn denk ik :roflol:

Lijkt alsof het op het hoofd is.

En iemand die verward is die gaat niet rustig achter in de politie auto zitten anders zou die niet verward zijn denk ik :roflol:

Hij slaagt onder zn arm in zn zij.

Tegenwoordig is iedereen verward. Wat is er vooraf gegaan? Want ze tonen toch ook zelden wat er aan vooraf gaat.

Er zijn genoeg mensen verward en kunnen rustig handen omhoog doen. Een agent kan toch niet vanaf een afstand bepalen in welke mate iemand verward is? Des te meer reden voor een agent hem met gepast geweld te dwingen. Misschien was die al niet goed, lijkt mij sterk dat een gezond iemand komt te overlijden na een paar stompen. Dat zal worden onderzocht.

Op de website alarmeringen.nl, waarop oproepmeldingen van hulpdiensten staan, verscheen om 05.59 uur een oproep voor een ambulance naar de Tweede Bloksweg in Waddinxveen. Die loopt parallel aan de Oude Dreef en kruist de Dreef. Om 07.45 uur volgde een bericht van de politie over het overlijden van een man op de Dreef. Andere meldingen van overleden personen in Waddinxveen zijn er niet.
Kennelijk was er aanleiding om een ambulance te sturen om 05.59. Wie weet wat hij onder de leden had?

Hij slaagt onder zn arm in zn zij. Verward of niet iedereen gelijk voor de wet. Als ik niet meewerk krijg ik ook wat stompen.

Ja ik zie het niet heel duidelijk, zal straks nog eens kijken met volledig scherm :o

En er is geen enkele reden om te gaan slaan voor agenten, moeten ze maar zorgen dat ze fysiek sterker zijn.

Hoe weet je dat die man verward is? Heeft de politie dat laten weten in een verklaring? Er zijn genoeg mensen verward en kunnen rustig handen omhoog doen. Een agent kan toch niet vanaf een afstand bepalen in welke mate iemand verward is? Des te meer reden voor een agent hem met gepast geweld te dwingen. Misschien was die al niet goed, lijkt mij sterk dat een gezond iemand komt te overlijden na een paar stompen. Dat zal worden onderzocht.

Verward is het nieuwe modewoord precies.

Hoe weet je dat die man verward is? Heeft de politie dat laten weten in een verklaring? Er zijn genoeg mensen verward en kunnen rustig handen omhoog doen. Een agent kan toch niet vanaf een afstand bepalen in welke mate iemand verward is? Des te meer reden voor een agent hem met gepast geweld te dwingen. Misschien was die al niet goed, lijkt mij sterk dat een gezond iemand komt te overlijden na een paar stompen. Dat zal worden onderzocht.

Staat in de titel :roflol:

En ik geloof niet dat als je een oma aanrijdt die dan dood gaat dat ze gaan kijken of een gezonde 20 jarige man ook overleden was bij dezelfde impact. Zou niet weten waarom de politie er per definitie van uit mag gaan dat iemand gezond is en er maar op los mag rammen.

Ik las net dat het OM ermee naar buiten kwam. Daarop heb ik mijn bericht aangepast. Dat jij iets leest in een titel hoeft niet automatisch te betekenen dat het klopt. Vandaar mijn aanvankelijke vraag wie dat had laten weten. Voor omstanders is iemand al gauw verward, terwijl het een medische term is (delier).

Zou niet weten waarom de politie er per definitie van uit mag gaan dat iemand gezond is en er maar op los mag rammen.
Waar staat dat dat de procedure is? En waar zie jij beelden waarop te zien is dat agenten "erop los rammen"?

Staat in de titel :roflol:

En ik geloof niet dat als je een oma aanrijdt die dan dood gaat dat ze gaan kijken of een gezonde 20 jarige man ook overleden was bij dezelfde impact. Zou niet weten waarom de politie er per definitie van uit mag gaan dat iemand gezond is en er maar op los mag rammen.

Ow die crimineel kan wel ziek zijn. Boehoe

Ik las net dat het OM ermee naar buiten kwam. Daarop heb ik mijn bericht aangepast. Dat jij iets leest in een titel hoeft niet automatisch te betekenen dat het klopt. Vandaar mijn aanvankelijke vraag wie dat had laten weten. Voor omstanders is iemand al gauw verward, terwijl het een medische term is (delier).

Tot die omstaanders overvallen worden door zo een verwarde man. Dan is het klagen waar is de politie als je ze nodig hebt.

Hoe weet je dat het een crimineel is? Iemand dronken herrie loopt te maken mag ook mee met de politie. Is dat ook een crimineel of gewoon een vervelend persoon?

Als hij dronken is of onder invloed van whatever of gewoon een kl***zak is en niet goedschiks mee wil dan maar kwaadschiks. Als je je verzet dan moet je maar een harde reactie verwachten.

Terug
Naar boven