Niet in België

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mishandeling van een agent, belemmering van de rechtsgang en schade aan een voertuig.Je kan duidelijk zien dat die niet verward is en weet waar die mee bezig is.
Een beetje advocaat maakt daar wel een verminderde toerekeningsvatbaarheid van.Mishandeling van een agent, belemmering van de rechtsgang en schade aan een voertuig.Een beetje advocaat maakt daar wel een verminderde toerekeningsvatbaarheid van.
"Je moet het zo zien dat God mijn hemelse vader is. Als iemand je vader tot op het bot beledigt, dan voelt dat zeer onaangenaam."
Ik slik liever tijdens een taakstraf dan psychologische meug te moeten doorstaan, kost ook bonken tijd en geld
Fixed

Advocaat Jan-Hein Kuijpers: De écht grote jongens lachen zich een breuk
Ik lach me een breuk met sommige foto's, Jantje.
Ik mag Bram (Moszkowicz) graag, echt, maar hij kreeg op tv een keer de vraag: bent u te groot voor Nederland? En toen zei hij: ‘Ik hoor het u zeggen’. Toen dacht ik: doe normaal. Al je zo gaat doen, dan lusten ze je rauw. Bram vloog te dicht bij de zon. Vleugels verbrand.
(....)
Wie is de nieuwe Moszkowicz?
Zo groot in aanzien als hij en Spong, die categorie is er niet meer. Maar als ik er een paar moet noemen van de nieuwe generatie: Stijn Franken is heel goed. Sander Janssen is ook een handige vent. En verder... ik, als ik het zo om me heen beluister.
Toen journalist Coen Verbraak een tv-serie maakte over topadvocaten, zat u daar niet bij.
,,En toen heb ik hem een mailtje gestuurd, inderdaad. Ik vond het geen halszaak, hoor. Maar ik vond het wel gek. Ik zat daarnaar te kijken en zag wie daar zaten en ik dacht: nou, kokosnoot, volgens mij had je mij ook wel kunnen bellen.’’

, zelfs toen ze voor de goede zaak streden in de 2e wereldoorlog konden ze het niet laten om half Italie te verkrachten