- Waardering
- 21.437
Met name dat aanmatigende van Giel is bloedirritant.Wat een onvoorstelbare kneus is die giel toch, als je niet begrijpt dat dit niet grappig is dan snap je t echt niet meer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met name dat aanmatigende van Giel is bloedirritant.Wat een onvoorstelbare kneus is die giel toch, als je niet begrijpt dat dit niet grappig is dan snap je t echt niet meer
Volgens mij ontbrak het daar mede aan bij de publieke omroep, heeft de overstapt gemaakt naar commerciele radio sinds dit jaar. Geen idee hoe het nu zit met luisteraars.
Alles aan Giel is irritant.Met name dat aanmatigende van Giel is bloedirritant.
Die man neem ik niet meer serieus nadat hij bij DWDD zei dat Luc Nilis zijn carrière wordt gekenmerkt door veel blessures.
Die man neem ik niet meer serieus nadat hij bij DWDD zei dat Luc Nilis zijn carrière wordt gekenmerkt door veel blessures.

Toen hij enkel over de Eagles, voetbalcultuur, enzo columns schreef prima. Maar die is er wat teveel in gaan geloven. Ook bij Studio Voetbal..
Inderdaad, want de muziek (80's en 90's) is prima.Dacht altijd dat ik de enige was die een hekel had aan die idioot.
Luisterde altijd naar radio Veronica maar dat hoeft nu niet meer van mij.
Zei hij zeker met z'n handen, pseudo intellectueel, gevouwen?Die man neem ik niet meer serieus nadat hij bij DWDD zei dat Luc Nilis zijn carrière wordt gekenmerkt door veel blessures.
Dat DWDD is 1 uur lang cringen.Zei hij zeker met z'n handen, pseudo intellectueel, gevouwen?
TVDD en LuckyTV.Serieuze vraag, waarom kijken jullie dwdd nog. Is het gewoonte, achtergrond herrie of wat is het.
Even yt checken morgen.Leuk filmpje dat Baudet staat te dansen en dan die Dijkstra weer negatief doen met de hulp van die Mulder. Verschrikkelijk.