- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, of gewoon een randdebiel..
Ben van de love en peace maar die giel heb zo paar stompe te pakken irl
mm gaat wel, nee ben er nog maar tijdje afwezig geweest nu weer terug alles oppakken
Niet dat ik fan van deze lui ben (nooit van gehoord) maar die Giel liep mij toen toch te zuigen niet normaal.Ben van de love en peace maar die giel heb zo paar stompe te pakken irl
Zal wel shit zijn idd maar nodig die dude dan niet uit.Niet dat ik fan van deze lui ben (nooit van gehoord) maar die Giel liep mij toen toch te zuigen niet normaal.
Hier is Maarten, not amused.
Wildplassen was je hobby?Ook geen fan van die gast metz maar Ja Giel zit gewoon te sarren die bloedzuiger, zulke mensen heb je ook soms in het echt vooral in horeca, vaak wat gedronken met veel gebral en gebras en denken alles te kunnen maken, krijgen se irl stompe is het van he gast doe normaal joh waar slaat dit op, vaak zien gebeuren, ik reageer nooit op ze omdat ouwe lul en lang gestopt ben met me hobbies wildplasse en zinloos geweld omdat vaak drank erbij ging het niet goed en werd het zinloos plassen en wild geweld.
Goed verhaal, lekker kort.Ook geen fan van die gast metz maar Ja Giel zit gewoon te sarren die bloedzuiger, zulke mensen heb je ook soms in het echt vooral in horeca, vaak wat gedronken met veel gebral en gebras en denken alles te kunnen maken, krijgen se irl stompe is het van he gast doe normaal joh waar slaat dit op, vaak zien gebeuren, ik reageer nooit op ze omdat ouwe lul en lang gestopt ben met me hobbies wildplasse en zinloos geweld omdat vaak drank erbij ging het niet goed en werd het zinloos plassen en wild geweld.
had ff zin er aan, wel lekker kort gehouden indd.
Ja waren leuke tijden, maar ontdekte een nieuwe hobby Gelaat Spuiten
Welkom terug!Ja waren leuke tijden, maar ontdekte een nieuwe hobby Gelaat Spuiten

wtf2.jpgZes jongetjes van 8 tot 12 jaar mogen de winkels aan het Ambachtsplein in Rotterdam niet meer in. Maandenlang terroriseerden ze de boel. Bijna elke dag is het raak. Dan is het een uur of vier en vullen de winkels aan het Ambachtsplein in de Rotterdamse wijk Zevenkamp zich met jongens. Kinderen nog. Een mannetje of negen, stuk voor stuk niet ouder dan 12 jaar. De jongste hooguit 8. In een paar maanden tijd hebben de jongens het Ambachtsplein volledig in hun macht. Ze terroriseren de boel en de politie moet er keer op keer aan te pas komen. Het station 'kattenkwaad' is al lang gepasseerd.

Ik vind er ook niet veel aan, het toont echter wel aan welke mechanismen in werking kunnen treden zodra het over Mo gaat. Maak ik dezelfde teksten en ga ik morgen naar UK maar dan met Jezus is er niks aan de hand. En dat punt is zorgelijk. Niet voor het eerst zichtbaar aan de oppervlakte.Klopt idd niet, aan de andere kant, moest ze dit nou doen? Zo "ludiek" is het nu ook weer niet![]()