ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ring dinger compilatie is ook Nice
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het oog wil ook wel wat.
Dat zou iets zijn geweest voor marjolein46 en elladushi.
En zulke nemen anderen de maat over wat wel en niet gezegd/ gedaan moet worden. Kots.
In het artikel worden veel trollaccounts bekend gemaakt. Deze accounts plaatsten heel veel reacties op social media over Dotan. Naast het feit dat hij geweldig is, worden ook mede artiesten afgekraakt door de 'Dotan-fans'. Zo krijgen onder andere Nielson, Douwe Bob en de hip hop formatie New Wave negatieve reacties van de trollaccounts. De accounts zijn geraffineerd neergezet. De foto's van de accounts zijn door De Volkskrant door Google gehaald en zijn terug te leiden naar personen met hele andere namen op websites uit andere landen. Ook waren een aantal trollaccounts gekoppeld aan het e-mailadres en telefoonnummer van Dotan. Inmiddels zijn deze accounts verwijderd.
Marlous laat aan De Volkskrant weten: ''Ik had hier nooit aan moeten beginnen.'' Zij creëerde 45 social media accounts. Waar de andere nepaccounts vandaan komen, weet ze niet. Uit mailverkeer tussen Dotan en Marlous blijkt de zanger van de trollsaccounts af te weten. Zo vraagt hij aan Marlous: ''Allemaal aangemaakt?'', doelend op de nepaccounts. Ze moest, naast het trollen op social media, er ook voor zorgen dat nummers van Dotan veel en vaak werden aangevraagd bij de radiostations. In 2016 stopte Marlous met werken voor Dotan.
ziekelijk ventje die Dotan. Ondertussen zat hij bij de NPO (Pauw/DWDD) het geweten van Nederland te spelen.De Volkskrant heeft Dotan om een reactie gevraagd. Hij schrok zich rot en zegt: ''Ik vind het heftig. En heel naar.'' Hij wil graag dat alles transparant is op zijn social media-kanalen. ''Ook als dat betekent dat ik geen social media meer heb of met 1 volger moet beginnen. Dat is dan maar zo. Ik wil gewoon niet dat dit te vinden is op mijn pagina’s. Ik wil dat dit verdwijnt. Ik word er misselijk van als ik dit zie.'' Dotan heeft twee dagen geleden zijn komende optredens afgezegd, onder het mom van dat ''zijn nieuwe muziek nog niet af is''. Het is nog onduidelijk of Dotan door de onthullingen in De Volkskrant deze optredens heeft afgezegd. De zanger werd namelijk aan het begin van de week ingelicht over de bevindingen van de krant.
Dotan-fans blijken nep
Libelle, Linda en Metro besteden aandacht aan de ontmoeting tussen de zanger en de zieke jongen. De Ziggo Dome deelt het ‘bijzondere’ verhaal op zijn Twitterpagina. De concertzaal vindt het een ‘diepe buiging voor deze artiest’ waard. Ook de fans van Dotan zijn ontroerd. ‘Meest bijzondere verhaal van deze maand. Wat ze niet weten, is dat de doodzieke Aron Leegwater en zijn broer Karel helemaal niet bestaan. En dat de ontmoeting met Dotan nooit heeft plaatsgevonden.
Ze zijn opvallend actief op sociale media, de fans van de Nederlandse zanger Dotan. Ze prijzen hem de hemel in, als zanger én als mens. Maar Dotan blijkt zich te bedienen van trollen, nepaccounts met fictieve namen.
Heeft niks te maken met onthullingen hoor, nope.