Erbmohle
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 18%
Omer baas is legend
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omer baas is legend
De grap is tevens dat op die twee foto's elladushi staat tijdens de trouwdag met klusmier, met Onur er overheen geshopt.
hehehehe heerlijkDe grap is tevens dat op die twee foto's elladushi staat tijdens de trouwdag met klusmier, met Onur er overheen geshopt.
![]()
Haha hoezo dat dan?Lange lat? je hebt justitiele ervaring denk ik, of je hebt gezeten ooit
jargon
Missing in rehab waarschijnlijkWaar is Ray Goed Topic, Lekker Druk Ook ?
Was ook altijd lachen met hem

Waar is Ray Goed Topic, Lekker Druk Ook ?
Was ook altijd lachen met hem
Ray met zijn messen en bordspellen? Ook al tijdje niet gezien nu je het zegt

Ja zo zijn er wel meer dingen maar heb het er maar is over met mensen die niet verder kijken dan de mainstream media.
Tig jaar terug eens "het zijn net mensen" van Joris Luyendijk gelezen. Gaat hierover (manipulatie media). Heel bekend voorbeeld is het omverwerpen standbeeld Saddam, leek alsof er heel veel mensen op af kwamen door de beelden van CNN die de wereld over gingen - in werkelijkheid waren meer mensen bezig met zichzelf. De manier waarop er beelden werden geschoten leek het echter alsof wat de Amerikanen voor elkaar hadden gebokst op ontzettend veel steun kon rekenen. En een beetje kritische volger van de (inter)nationale media weet dat wat er via de bekende Washington kanalen de wereld in wordt geslingerd, bijna 1 op 1 over wordt genomen door de msm in de Westerse wereld. En nee ik ben geen complotdenker, of illuminati gekkie- een groep journalisten (met sporen in de msm) roepen dit al decennia. De NRC, ooit een krant waar een goede kritische redactie werkte, is in NL denk ik het beste voorbeeld.