XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Rechtse groeperingen zijn echt een ramp. (Génération Identitaire, Pegida, EDL,...)

Ischa kon dat goed, Dirk brengt het er goed vanaf. Theo vond ik zelf nog iets beter.

Laatst bewerkt:

Migranten zonder reispapieren:roflol:

Gisteren waren het nog "ongedocumenteerde asielzoekers":

Moet niet gekker worden dit.

V2CXX39l.jpg

Linda de Mol legt 875.000 euro neer voor chique huis voor dochter Noa.

Julian (21), die in de zomer van 2016 naar de hoofdstad verhuisde omdat hij aan het conservatorium ging studeren. Zijn moeder kocht voor hem voor 950.000 euro een benedenwoning met tuin.

Cookies op AD.nl | AD.nl

Ik snap dat je als ouders je kinderen een beetje wilt helpen. Maar dit is wel next level helpen.

Linda de Mol legt 875.000 euro neer voor chique huis voor dochter Noa.

Julian (21), die in de zomer van 2016 naar de hoofdstad verhuisde omdat hij aan het conservatorium ging studeren. Zijn moeder kocht voor hem voor 950.000 euro een benedenwoning met tuin.

Cookies op AD.nl | AD.nl

Ik snap dat je als ouders je kinderen een beetje wilt helpen. Maar dit is wel next level helpen.

Waarom niet? Die mensen hebben toch geld zat.

Het is een bepaalde investering. Zal ook beter te beveiligen zijn. Als je het kunt missen waarom niet.

Ik zou het niet doen. Aan zo'n verwend nest heb je niets.

Wie weet moeten ze huur betalen, wat ze redelijkerwijs kunnen missen. Zonder bemoeienis van buitenaf.

Weer zo snel conclusies. Als je het kan missen...
De zoon en dochter studeren tenminste, die gaan later ook gewoon werken voor hun centen.
Als ze een huis van de ouders hebben meegekregen hebben ze een gigantsch chille start in hun carriere, mits ze geen huur/hyptoheek hoeven te betalen aan de ouders.
Hoeft niet per definitie te zijn dat ze verwend zijn.

Islamofobie!

Welnee joh.

Dit is nepnieuws, geinitieerd vanuit witte extreem-rechtse islamofobe populisten, om incidenten rond verwarde mannen en jongeren buiten proporties op te blazen.
Zal mij niks verbazen als een of meerdere medewerkers van zo'n moskee een varkenskop laten neerleggen om vervolgens moord en brand te schreeuwen.

....
Ook de extreemlinkse actiegroep De Grauwe Eeuw spreekt haar steun uit voor de actie. Die groep kwam eerder in het nieuws na de oproep tot een moordaanslag op Stefan de Walle, die de rol speelt van nationale Sinterklaas.
Deze figuren weer.

Terug
Naar boven