Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

De twee strafste verhalen uit de carrière van Alain Remue

“Het meest onwaarschijnlijke dat ik heb meegemaakt, is de verdwijning van een Vlaamse man. Alle elementen waren er om aan een wanhoopsdaad te denken, het was echt onrustwekkend. Het onderzoek startte met alle sluizen open. Op een moment kregen we het gevoel dat er iets niet klopte. Er kwam geen enkele getuigenis en de frustratie werd groot. De zoon belde de volgende ochtend: Meneer, gisteren was zo’n rare dag. Onze pa vermist. Hij is gek van de Ardennen en heeft daar een vakantiehuisje. Zijn voertuig werd al snel gevonden, ver van de woning. Wij gingen naar dat vakantiehuisje en zagen er een kaartje met daarop Ik hang aan de telefoon. Die stond op een tafeltje in de living en er hing niemand aan. Ook daar stond een wit kaartje: Gefopt, ik hang boven. En die man had zich verhangen op het eerste verdiep. Als je zoiets zou zien in een film of serie, zou je denken: wat een scenario is dit. Maar het gebeurt echt. In onze job haalt de realiteit vaak de fictie in.

:roflol:

Laatst bewerkt:
"Ontstaan er dan sociale drama's door drugs?"

Domste vraag van het jaar.

Ex-lijfwacht Bin Laden leeft op kosten van Duitse staat

Een voormalige lijfwacht van al-Qaida-baas Osama bin Laden leeft al jaren op kosten van de staat in Duitsland en kan niet worden uitgeleverd aan zijn geboorteland Tunesië
De Duitse autoriteiten hebben geprobeerd de ex-lijfwacht uit te zetten naar zijn geboorteland, maar daar heeft de rechter een stokje voor gestoken. De laatste uitspraak dateert van vorig jaar en daarin zegt de rechtbank dat het risico bestaat dat hij in Tunesië onmenselijk wordt behandeld.
Man man man.
De 42-jarige Sami A. A. leeft al jaren met zijn vrouw en vier kinderen in of bij Bochum, waar hij een bijdrage als asielzoeker krijgt. Hij moet zich daar elke dag bij de autoriteiten melden. Uit antwoord op vragen van de partij AfD blijkt dat A. ruim 1.150 euro per maand krijgt voor zijn gezin van zes personen, dat ook over Duitse paspoorten beschikt.

CDU-voorzitter Eckhardt Rehberg vindt het onaanvaardbaar dat A. geld ontvangt van de Duitse staat. Tegen Bild vertelde hij: “Hier wordt het Duitse asielrecht schaamteloos misbruikt. We moeten met belastinggeld een terrorist betalen, omdat we hem niet mogen uitzetten.”

A. kwam in 1997 in Duitsland als student. Daarna sloot hij zich aan bij al-Qaida alvorens terug te keren in Duitsland. Zijn kinderen hebben de Duitse nationaliteit.

:roflol: mijn nichtje is in afrika geboren, zou dus betekenen dat ze op papier meer afrikaan is dat :o

deze "Nederlanders" hebben het boksen en kickboksen weer eens negatief in het nieuws

gebracht ,100% zeker dat het geen wedstrijdjongens zijn maar gewoon recreatiepannekoeken

die hun slachtoffers alleen als roedel durven aanvallen zoals gebruikelijk met dit soort

schijtvolk

deze "Nederlanders" hebben het boksen en kickboksen weer eens negatief in het nieuws

gebracht ,100% zeker dat het geen wedstrijdjongens zijn maar gewoon recreatiepannekoeken

die hun slachtoffers alleen als roedel durven aanvallen zoals gebruikelijk met dit soort

schijtvolk

Ik snap ook niet dat ze het Nederlanders noemen, alsof je opeens husky pups krijgt wanneer je je Duitse herders op de Noordpool laat neuken.

Krijg er eigenlijk wel de neiging van om negerin in China te krikken, als mijn kind dan de criminaliteit in gaat verwacht de politie nooit dat die Nederlandse Chinees een n*ger is.

Ik snap ook niet dat ze het Nederlanders noemen, alsof je opeens husky pups krijgt wanneer je je Duitse herders op de Noordpool laat neuken.

Krijg er eigenlijk wel de neiging van om negerin in China te krikken, als mijn kind dan de criminaliteit in gaat verwacht de politie nooit dat die Nederlandse Chinees een n*ger is.
Pedofilie is in China ook gewoon strafbaar!

Sinds ze niet meer bij VI aanschuift grijpt ze werkelijk alles aan die blonde.

giphy.gif
kMIXpXeO_t.jpg

OtZ7KFFc_t.jpg
WZXlzFUb_t.jpg
oGTSNoPn_t.jpg
loXCFx9C_t.jpg
UsoNGp5g_t.jpg
YRBXiGTN_t.jpg
dYBOQJuN_t.jpg
I8hEQhfx_t.jpg

Is dat niet die circusdwerg uit Alkmaar?

Terug
Naar boven