AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik zat te denken om een zwembadje op mijn balkon (op het zuiden) te doen om in te chillen. Zo'n klein badje van 1 bij 2. Water iets van 20 cm hoog.
Ik zie op internet genoeg mensen die dit doen, echter lijkt mij dit alleen niet zo verstandig. 10 x 20 x 2 = 400 liter. Dat is 400kg en met mij erbij is dat 500kg. Dus 250kg/m2.

Bij 30cm hoog wordt dat al 700kg inclusief mij (350kg /m2.).
Iemand enig idee hoeveel een balkon ongeveer kan hebben per m2? Op internet wordt ik niet echt veel wijzer. Kan anders ook wel ff de woningbouw bellen.

Hoe oud is je huis? Dat zegt vaak al veel over het gemiddelde draagvermogen per m². Bij de gemeente moeten zulke gegevens denk ik beschikbaar zijn van alles wat er gebouwd is in de gemeente.

Een wedstrijdbad van 50m x 20m x 2m bevat bijvoorbeeld makkelijk 2 miljoen liter water. Met het diepe gedeelte erbij zal het rond de 2,5miljoen liter water zijn.

2,5 miljoen kilo water. Dat zijn 14 lege Boeing 747's... zou je niet snel zeggen als je eens baantjes aan het zwemmen bent.

Moslims zijn geen ras... dus...

:)

Tja welke negert heeft er vandaag de dag geen balk hout bij zich in de auto? :roflol:

Waarom is iedereen zo verward tegenwoordig :thinking:

Bezuinigingen bij de GGZ. Lopen er meer buiten als binnen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Den Haag, 1 van 's-Neerlands mooiste multicultibroedplaatsen :heart:

Terug
Naar boven