- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n shirt dragen is zo goed als zeker een reactie uitlokken, maar van mij mag hij. Als hij een ongelovige is, dan mag je dat toch zeker wel uitdragen is wel duidelijk. Juist dat in een kramp schieten is iets dat we niet moeten willen. Hetzelfde is een shirt dragen waarop staat dat Allah groot is. Kan je ook zien als een reactie uitlokken alleen zien de meesten dat niet zo. Maar in het beste geval bereik je er een gesprek mee, veruit de meeste gevallen zullen zover niet komen want onbegrip en irritaties. Zo'n shirt aandoen en de quasi verontwaardigde uithangen is natuurlijk een acteerprestatie.Natuurlijk heeft hij het recht zijn shirt te dragen. Maar waarom zou je? Enige wat je er mee bereikt is dat die moslims nog geïrriteerder raken.
Natuurlijk heeft hij het recht zijn shirt te dragen. Maar waarom zou je? Enige wat je er mee bereikt is dat die moslims nog geïrriteerder raken.
Amerikanen die zich weer eens met de rest van de wereld bemoeien en proberen hun eigen visie bij anderen op te leggen.
Amerikanen die zich weer eens met de rest van de wereld bemoeien en proberen hun eigen visie op andere op te leggen.
Je verwacht het niet..
Wat als die echt een behoorlijk aantal stemmen halen?Oprichter Islampartij wil staatssecretaris Demir niet aankijken in 'De Afspraak'
Jezus, wat een grap was dit gisterenavond.
Lijkt me niet zo onrealistisch in sommige stedenZou politieke zelfmoord zijn voor een partij om met hem samen te werken. Hoop ik...Wat als die echt een behoorlijk aantal stemmen halen?Lijkt me niet zo onrealistisch in sommige steden
Ja dat wel, geen enkele partij die er mee zou willen samenwerken, maar verkozenen zullen ze dan wel hebben. En wie weet in Brussel zo groot dat ze toch lastig kunnen doen (nu nog niet hoop ik)Zou politieke zelfmoord zijn voor een partij om met hem samen te werken. Hoop ik...
Nee joh, islamering is een rechts fabeltje. [/groenlinks modus]Wat als die echt een behoorlijk aantal stemmen halen?Lijkt me niet zo onrealistisch in sommige steden
Scenariootje → Lullo met klabanus uit broek herkent zichzelf op foto. Lullo met klabanus uit broek krijgt appjes van andere lullo's. Naam pisventje lekt uit op sociale media. Lullo blijkt zoon van vvd justitie/OM-pipo. Pa Zeikstraal denkt dat foto carriere zoon kan schaden. Pa Pisventje stuurt sommatie naar Schlijper. Privacy enzo, en medisch/psychisch dingetje over het niet kunnen ophouden van plas. Peter R. de Vries (RTL Boulevard) vindt foto ook niet kunnen. Stuk op Joop over witte mannen. Pisventje wordt natuurlijk ook bedreigd. Schuld van GeenStijl. Advocaat Plasman bij Pauw. Foto moet offline. Einde.