XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

hoeveel inzittenden van die bussen zouden een echte baan hebben ,

gewoon van 08:00 tot 17:00 zonder vage stichtingen met subsidies of hangend

aan het staatsinfuus mogelijk gemaakt door de boze witte man
Dit is ook een mafklapper. Gideon Everduim, ofwel rapper Gikkels. Ook docent aan Bindelmeer College A'dam Zuidoost. Moet je voorstellen dat hij dergelijke gedachten in de hoofden van kinderen stopt uit Zuidoost.

Dit is ook een mafklapper. Gideon Everduim, ofwel rapper Gikkels. Ook docent aan Bindelmeer College A'dam Zuidoost. Moet je voorstellen dat hij dergelijke gedachten in de hoofden van kinderen stopt uit Zuidoost.

:roflol: wat een dorpsgek, ik dacht dat die Silvana al gestoord was maar deze is ook rijp voor het gesticht

Er zijn zaken die voor verbetering vatbaar zijn, punt. Dat is inherent aan een samenleving. Maar zijn oproepen zie ik niet als een verbindende manier om samen te veranderen. Wees ook eens positief en kijk uit met wat je roept tegen kinderen, voor het een selffulfilling prophecy wordt. Ergens vind ik dergelijk activisme ook lui en laf in een land als Nederland. Wil je activist zijn doe dat dan eens waar geen relatieve vrijheid van meningsuiting bestaat, geen kansen worden gegeven aan de onderkant van de samenleving en waar schoppen tegen de autoriteiten keihard wordt afgestraft.

Laatst bewerkt:

Dit soort hansworsten denken ook echt dat ze een soort Martin Luther King zijn. :roflol:

Dit soort hansworsten denken ook echt dat ze een soort Martin Luther King zijn. :roflol:

Terwijl ondertussen in Afrika de verschillende stammen elkaar ook gewoon discrimineren.

Gvd ik kan me nog een tijd herinneren waar de enige buitenlanders waar we ons druk om maakte de Duitse en Belgen grappen waren :o

Waarom hebben alle n*gers nachtmerries?

omdat we de enige met een droom doodgeschoten hebben :trollface:

Weer zo een met een gigantisch aangeboren minderwaardigheidscomplex, kijk al die hersenlozen staan juichen en joelen terwijl meneer daar zijn gebrekkige martinlutherkingimitatie staat te doen.
Ook deze gast beseft niet dat hoe je de boodschap ook verpakt, het blijft yesterdays news.
Damn bro, als ik kinderen daar op school had haalde ik ze eraf.

Minister Financiën Olaf Scholz Duitsland:
€78 miljard voor vluchtelingenbeleid tot 2022.

€8 miljard ondersteuning i.v.m. kosten Länder en gemeenten
€31 miljard bestrijding oorzaken herkomstlanden
€21 miljard: uitkeringen e.d.
€13 miljard: integratie
€5 miljard asielopvang

Hier is nog niet bij opgenomen de kosten voor het aantal nareizigers, misdaadbestrijding, remigratie etc. Weleens gelezen dat het NL beleid naar schatting de werkende Nederlander jaarlijks ±€1500 kost. Wellicht zal je met 20% van de kosten die Duitsland heeft in de buurt zitten van het NL'se beleid.

Hier is nog niet bij opgenomen de kosten voor het aantal nareizigers, misdaadbestrijding, remigratie etc. Weleens gelezen dat het NL beleid naar schatting de werkende Nederlander jaarlijks ±€1500 kost. Wellicht zal je met 20% van de kosten die Duitsland heeft in de buurt zitten van het NL'se beleid.

die Duitsers geven inzicht in alles ,criminaliteit is onderverdeeld naar herkomstland etc,

kom toch een stuk beter over dan het grote onder het tapijt vegen in Nederland,

zijn wel harde cijfers 78 miljard ,in ogenschouw nemende dat er in Duitsland onder de autochtone bevolking vrij veel armoede heerst

dat had beter daar aan besteed kunnen worden , defensie is trouwens op een nog bedroevender niveau als in Nederland

Die "politie agente in opleiding" (17) trots vertellen dat ze haar 15 jarige zusje had laten blowen.

Ja lekker bezig pik, ideale politie agente, beetje kritiek hebben op anderen en zelf gewoon schijt hebben en doen wat ze zelf willen. Manmanman..

Laatst ook zat die grafteef met lazerpen in auto's te schijnen en dan verbaasd reageren dat iemand haar bijna haar hersens in sloeg en dat alleen niet deed omdat ze een fucking wijf was. Toen ik 14 was kon ik me al bedenken dat dat geen goed plan is.

Als ze serieus aangenomen wordt bij politie opleiding (ze doet nu vooropleiding) dan had ik vroeger mijn schoen op gegeten. Nu ik weet wat voor volk bij de politie werkt zou ik mijn schoen opeten als ze niet aangenomen wordt.

Paupervolk :o

Op zo'n moment hoop je stiekem dat alle moslims naar de kerk gaan.

:trollfacex:

3FADRx9m.jpg

Caption this.

Ik denk aan Tony Soprano.

Terug
Naar boven