- Waardering
- 22.094
Steun voor ijssalonhoudster na besluit vervolging: 'Walk with Gilly' trekt door Hilversum
Wie zei dat PVV tegen donkere mensen was?
Wie zei dat PVV tegen donkere mensen was?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Slijptol met sjieke schoentjes!
Wel sick, loop je naar je schapen zie je er een aantal waarbij het hart eruit gegeten is, en waarvan het borstbeen doorgebeten is en nog een paar waarvan de nek gegrepen is.
Moeder doet oproep aan Verstappen voor gehandicapte zoon: "Op 500 meter afstand zit je grootste fan"
Emotionele chantage. Prachtig als het kereltje zijn held mag ontmoeten maar dat willen er zoveel.
Gaat mij niet om het kereltje, gun 'm het beste maar zeg gewoon dat je de toestand van je zoontje misbruikt om Max te ontmoeten.
Als Max niet komt is het straks janken natuurlijk en wat een eikel dat die niet eens even 500m kon rijden. Ja hallo jumbo!

Wel sick, loop je naar je schapen zie je er een aantal waarbij het hart eruit gegeten is, en waarvan het borstbeen doorgebeten is en nog een paar waarvan de nek gegrepen is.

Als die van mij hard is dan geef ik m toch niet echt graag aan een homo hoor![]()

Sowieso na 4x jilla is het net alsof je een hotdog door een tunnel schiet
wait wut