XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Nou gaat het mij er niet om welke religie het verst kan pissen maar de religie van de vrede staat sinds haar oprichting bovenaan als grootste moordmachine uit de geschiedenis. Kruistochten? De islam doet ze verbleken. Zo hebben ze behoorlijk huisgehouden in de slaventijd, tijdens de verovering van Afghanistan is een groot deel van de Hindoe bevolking afgemaakt deze islamitische verovering op India is wellicht de bloederigste uit de geschiedenis. Exacte getallen van alle invasies zijn er niet maar er zijn schattingen van >200 miljoen totaal. Wat te denken van de naar schatting tientallen miljoenen vrouwen die nu onderdrukt worden en genitaal verminkt?

Nou gaat het mij er niet om welke religie het verst kan pissen maar de religie van de vrede staat sinds haar oprichting bovenaan als grootste moordmachine uit de geschiedenis. Kruistochten? De islam doet ze verbleken. Zo hebben ze behoorlijk huisgehouden in de slaventijd, tijdens de verovering van Afghanistan is een groot deel van de Hindoe bevolking afgemaakt deze islamitische verovering op India is wellicht de bloederigste uit de geschiedenis. Exacte getallen van alle invasies zijn er niet maar er zijn schattingen van >200 miljoen totaal. Wat te denken van de naar schatting tientallen miljoenen vrouwen die nu onderdrukt worden en genitaal verminkt?
De kruistochten waren een reactie op islamitische agressie.

Maar er was wel een Hitler die een groep dood wilde vanwege een ander geloof.

Dat onze overheid en Amerika voor 1000e burgerslachtoffers zorgen maak niet uit. Maar als Achmed er 5 dood in Parijs is het natuur heel erg en is het hele geloof verrot?

Niet dat ik gelovig ben maar heb je zelf ooit een koran gelezen?
Als hitler simpelweg joden dood wilde om hun geloof was hij nooit aan de macht gekomen. Hij speelde met nationalisme in op angst die het duitse volk toen had om hun identiteit te verliezen door internationale invloeden van oa joden. Die ziekere gedachten en oorlogzucht kwamen juist sterk overeen met islamitisch gedachtengoed waar hij bewondering voor had, waar nazisme dus veel mee overeenkomt. Nogal ironisch dus om niet kritisch te mogen zijn over een religie met kern van antisemitisme opdat we dan als hitler/nazis zouden zijn.

En volgens mij zijn de meesten toch wel tegen burgerslachtoffers bij westerse bemoeienis in het midden oosten en wordt er al decennia tegen gedemonstreerd. Meer dan tegen islamitische bemoeienis in het westen - om alles van aanslagen tot halal vlees tot beperking van vrijheden zo maar te noemen.

En ja als achmed vandaag je buren onthoofd is dat wat meer relevant dan die oorlog clusterfuck die daar al decennia (zo niet milennia onderling) aan de gang is. Maar je hoeft alleen maar je facebook foto aan te passen en je kan weer verder met de orde van de dag hoor, je hoeft niet kritisch te worden tegen die geweldadige ideologie ofzo dat moeten we niet hebben.

Laatst bewerkt:
Hitler heeft diverse quotes over de islam. Er wordt beweerd dat hij de agressie en vechtlust bewonderde van deze religie. Wie weet zelfs een inspirator.

Nee het christendom niet. Zoek maar op jihad vs kruistocht krijg je mooie plaatjes.

Moord en doodslag in naam van het christendom beperkt zich niet alleen tot de kruistochten. Ik heb verder geen idee van de aantallen maar ik wou je opmerking enigzins in perspectief plaatsen. ;)

Moord en doodslag in naam van het christendom beperkt zich niet alleen tot de kruistochten. Ik heb verder geen idee van de aantallen maar ik wou je opmerking enigzins in perspectief plaatsen. ;)
Mss een paar brandstapels hier en daar voor heidenen maar veel meer niet.

Het is maar hoe je het bekijkt.
Kip of het ei geval.

Mss een paar brandstapels hier en daar voor heidenen maar veel meer niet.
Nou, dan heb je iets meer historisch besef nodig. Bijvoorbeeld de romeinen een paar honderd jaar voor de aanloop van de kruistochten, de conquistadors in zuid amerika, diverse inquisities (incl heksenvervolgingen).

https://www.powned.tv/artikel/treiteraar-sylvana-vs-etter-ebru
Pak de popcorn er maar bij. Sylvana Simons smeet in een interview met modder naar Ebru Umar, die via Twitter een klodder terug werpt.

"Als je in een land wordt verkracht en je weet je niet beschermd door de wet, zoals in Qatar, dan is dat afschuwelijk. Maar dat is iets anders dan stelselmatig herrieschoppen, met als enige doel herrieschoppen", aldus Simons in een interview met Trouw.

"Ik weet niet wat opiniemaker Ebru Umar denkt bij te dragen aan verbinding, samenwerking en diplomatie. Het is roepen om te roepen," meent Simons. "Elke klas heeft er een. Zo'n etter die alleen maar zuigt en treitert en andere kinderen pest en als het slachtoffer dan een keer wat terugdoet, begint te jammeren: 'Juf!'."

2qisb51.png

Geen wonder dat Badr af en toe doordraait. :roflol:

Ik voel, ik voel, ik voel. Misschien moet ze voor de verandering eens denken. Sufkut.

En de 3 miljoen 'stemmers' voor een nieuwe stemming is gewoon b.s. 40.000 stemmen uit Vaticaanstad? :roflol: Wordt bigtime getrolld door scripts.

2zioio7.png

Terug
Naar boven