shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Het christendom ook ook.Islam is verantwoordelijk voor meer dan honderd miljoen doden. Maar daar hoor je niemand over. Iedereen maakt zich druk over Amerika.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het christendom ook ook.Islam is verantwoordelijk voor meer dan honderd miljoen doden. Maar daar hoor je niemand over. Iedereen maakt zich druk over Amerika.
De kruistochten waren een reactie op islamitische agressie.Nou gaat het mij er niet om welke religie het verst kan pissen maar de religie van de vrede staat sinds haar oprichting bovenaan als grootste moordmachine uit de geschiedenis. Kruistochten? De islam doet ze verbleken. Zo hebben ze behoorlijk huisgehouden in de slaventijd, tijdens de verovering van Afghanistan is een groot deel van de Hindoe bevolking afgemaakt deze islamitische verovering op India is wellicht de bloederigste uit de geschiedenis. Exacte getallen van alle invasies zijn er niet maar er zijn schattingen van >200 miljoen totaal. Wat te denken van de naar schatting tientallen miljoenen vrouwen die nu onderdrukt worden en genitaal verminkt?
Als hitler simpelweg joden dood wilde om hun geloof was hij nooit aan de macht gekomen. Hij speelde met nationalisme in op angst die het duitse volk toen had om hun identiteit te verliezen door internationale invloeden van oa joden. Die ziekere gedachten en oorlogzucht kwamen juist sterk overeen met islamitisch gedachtengoed waar hij bewondering voor had, waar nazisme dus veel mee overeenkomt. Nogal ironisch dus om niet kritisch te mogen zijn over een religie met kern van antisemitisme opdat we dan als hitler/nazis zouden zijn.Maar er was wel een Hitler die een groep dood wilde vanwege een ander geloof.
Dat onze overheid en Amerika voor 1000e burgerslachtoffers zorgen maak niet uit. Maar als Achmed er 5 dood in Parijs is het natuur heel erg en is het hele geloof verrot?
Niet dat ik gelovig ben maar heb je zelf ooit een koran gelezen?
JaNiet dat ik gelovig ben maar heb je zelf ooit een koran gelezen?
Nee het christendom niet. Zoek maar op jihad vs kruistocht krijg je mooie plaatjes.
Nee het christendom niet. Zoek maar op jihad vs kruistocht krijg je mooie plaatjes.

Mss een paar brandstapels hier en daar voor heidenen maar veel meer niet.Moord en doodslag in naam van het christendom beperkt zich niet alleen tot de kruistochten. Ik heb verder geen idee van de aantallen maar ik wou je opmerking enigzins in perspectief plaatsen.![]()
Nou, dan heb je iets meer historisch besef nodig. Bijvoorbeeld de romeinen een paar honderd jaar voor de aanloop van de kruistochten, de conquistadors in zuid amerika, diverse inquisities (incl heksenvervolgingen).Mss een paar brandstapels hier en daar voor heidenen maar veel meer niet.