MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Deuren vergrendelen en afzetten op de veluwe :P
Is toch gewoon kattenkwaad. Dat die vrouw zich daar zo over opwindt... Maakt het net grappig en leuk voor hen.

Vind het nog iets anders dan een bus bekogelen met islamitische eieren.

Haha die mat. Zou prima in de politiek passen, sta je al op de kieslijst van de pvda?

Ben serieus aan het overwegen om weer pvda te stemmen volgende ronde :o

Ik stem volgend jaar DENK.

Die kop van SS :roflol:

Ze lijkt een beetje op Trump met dit kapsel.

Hoe kunnen die enge figuren nog in de 2e kamer zitten?

Is toch gewoon kattenkwaad. Dat die vrouw zich daar zo over opwindt... Maakt het net grappig en leuk voor hen.

Vind het nog iets anders dan een bus bekogelen met islamitische eieren.
Moet zeggen dat ik er ook weinig kwaads in zie vergeleken met wat ik had verwacht dat ze zouden doen, maar wat zou jij doen om ze wel even op hun plek te zetten?

"Wij staan voor rechtvaardigheid. Wij staan voor gelijkwaardigheid. Voor het bestrijden van de dubbele maat."

:roflol:

En dit dan?

Morgenthau336.jpg

Moet zeggen dat ik er ook weinig kwaads in zie vergeleken met wat ik had verwacht dat ze zouden doen, maar wat zou jij doen om ze wel even op hun plek te zetten?
Zie echt geen reden om ze op hun plek te zetten, zou er wsl gewoon zelf in meegaan. Of tips geven, bijvoorbeeld volgende keer echt instappen en heel serieus 'Amsterdam centrum aub' zeggen :p

"Wij staan voor rechtvaardigheid. Wij staan voor gelijkwaardigheid. Voor het bestrijden van de dubbele maat."

:roflol:

En dit dan?

Morgenthau336.jpg
Het leuke is dat in hetzelfde filmpje één van die figuren aangeeft dat hij niet accepteert wat homo's doen. :roflol:

Diezelfde hansworst ging trouwens een tijdje terug in discussie met Johan Derksen, over Marokkaanse voetballers.

Waar zijn alle 'jij bent welkom' figuren als het gaat om de boodschap in het volgende filmpje waar Ayaan Hirsi Ali spreekt?

Waarom die stoffige muts zich met de startup bubbel ging bemoeien was sowieso een raadsel, of ze vond het kereltje Alexander en zijn promotiekanaal dwdd interessant. Is die bubbel al te barsten?

Kroes heeft teveel peper in r reet gehad

Ik denk dat ze familie is van Doutzen en Rens. Die zijn ook zo irritant.

Nee het christendestroyed.oek maar op jihad vs kruistocht krijg je mooie plaatjes.
Beetje laat, maar het christendom juist, en de islam niet.

"Anyone who sacrifices to any god other than the LORD must be destroyed."

Anyone who dishonorsb father or mother must be put to death.

You must kill those who worship another god.

Kill everyone who has religious views that are different than your own.

Etc

Islam,

God does not enjoin you from befriending those who do not fight you because of religion, and do not evict you from your homes. You may befriend them and be equitable towards them. God loves the equitable.

Terug
Naar boven