- Waardering
- 7.449
Is toch gewoon kattenkwaad. Dat die vrouw zich daar zo over opwindt... Maakt het net grappig en leuk voor hen.
Vind het nog iets anders dan een bus bekogelen met islamitische eieren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch gewoon kattenkwaad. Dat die vrouw zich daar zo over opwindt... Maakt het net grappig en leuk voor hen.
Moet zeggen dat ik er ook weinig kwaads in zie vergeleken met wat ik had verwacht dat ze zouden doen, maar wat zou jij doen om ze wel even op hun plek te zetten?Is toch gewoon kattenkwaad. Dat die vrouw zich daar zo over opwindt... Maakt het net grappig en leuk voor hen.

Zie echt geen reden om ze op hun plek te zetten, zou er wsl gewoon zelf in meegaan. Of tips geven, bijvoorbeeld volgende keer echt instappen en heel serieus 'Amsterdam centrum aub' zeggenMoet zeggen dat ik er ook weinig kwaads in zie vergeleken met wat ik had verwacht dat ze zouden doen, maar wat zou jij doen om ze wel even op hun plek te zetten?

Het leuke is dat in hetzelfde filmpje één van die figuren aangeeft dat hij niet accepteert wat homo's doen."Wij staan voor rechtvaardigheid. Wij staan voor gelijkwaardigheid. Voor het bestrijden van de dubbele maat."
En dit dan?
![]()

Islamitische eieren? Ontploffen die als je ze gooit?Is toch gewoon kattenkwaad. Dat die vrouw zich daar zo over opwindt... Maakt het net grappig en leuk voor hen.
Dat was gerechtigheid op z'n Turks."Wij staan voor rechtvaardigheid. Wij staan voor gelijkwaardigheid. Voor het bestrijden van de dubbele maat."
En dit dan?
![]()
De Europese Unie heeft een imagoprobleem, zo heeft de brexit andermaal getoond. Een voorbeeld: eurocommissarissen gaan gretig aan de slag in het bedrijfsleven na hun termijn bij de EU. Zo ook ex-commissaris Neelie Kroes (bij taxidienst Uber), ook al beloofde ze in 2004 plechtig dat ze dat nooit zou doen. Stof voor een pittig interview.
Zou ze daar nog bonnetjes van hebben?
Beetje laat, maar het christendom juist, en de islam niet.Nee het christendestroyed.oek maar op jihad vs kruistocht krijg je mooie plaatjes.