AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik doe het wel via een stichting waar ik vertrouwen in heb. Dan wordt de hond goed nagekeken, voorzien van entingen en gecastreerd of gesterriliseerd. Of de honden worden door "jagers" aangeleverd, dat is al een vooruitgang. Meestal worden ze opgehangen, achter auto's gebonden, in brand gestoken, kapot geslagen of ergens gedumpt. Jaarlijks 50.000 van dit specifieke ras opnieuw. Cultuur noemt men dat.

Ja nadeel alleen is dat je bij een oudere hond niet weet wat die mee gemaakt heeft waardoor die trauma trekjes heeft.

Gewoon met dat beest van ons is echt niks mis mee, is al 9 jaar en is nog zo speels als wat. Alleen ze heeft echt een pesthekel aan wanneer iets anders dan haar poten nat wordt :o

Keer lag de bal net te ver in het water probeert ze heel zielig met haar poot bij dat balletje te komen. Vervolgens ziet die hond van die vriendin dat balletje.. dus dikke golf over mijn hond heen, ligt ze weer als een sad c*nt naast de auto :o

1 keer wilde ik haar uitlaten toen het net droog was, ze wilt naar buiten stappen en precies op dat moment valt er een druppel op haar neus. Draait ze zich gelijk om en wilt niet meer wandelen, kutbeest:roflol:

Figuren zoals jou mogen geen hond hebben.

:roflol: Iedereen weer triggered terwijl de vriendin waar ik altijd met de honden mee weg ga gewoon een letterlijke hondenopleiding doet.

Haar hond is gewoon wat speelser dan die van mij en soms nogal opdringerig dus daarom ligt ze als ze moe is meestal liever in de auto. Ding staat gewoon letterlijk op 10 stappen afstand van waar we zitten. Ik of zij kijkt gewoon elk kwartier of ze nog genoeg water heeft en of t goed gaat.

Dus rustig maar hoor :sukkeltje:

Kan je die opleiding al vanaf je 14e volgen?

Heleen van Royen met kwak in r haar en dr kut was ook 'kunst'.

Of dat stinkwijf dat eieren gevuld met verf uit haar punani liet vallen.

Els Borst?

Doet me denken aan m'n grootvader. Hij deed altijd z'n beklag dat moslims in de bus stonken.

Wat een paupers. Weg ermee.

Laat dat maar aan mij over.

6b7c78c7d3cc3fcfae31ee6ae0e6ac30.gif

31 presentatoren en omroepdirecteuren van de Nederlandse Publieke Omroep verdienden in 2017 meer dan een ministerssalaris van 181.000 euro. Onder het vorige kabinet is de Wet Normering Topinkomens aangenomen waar de omroepen zich voorlopig niet aan houden.

De geur klopt dan toch al.

Terug
Naar boven