AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Verkeersregelaar die beetje tof liep te doen dat wij niet de sluiproute mochten nemen. Terwijl ik gewoon bestemmingsverkeer was..

Oplossing: stukje terug rijden en vervolgens er zo hard langs jagen dat die geen tijd had om op te staan uit zijn stoeltje :o

Konden zijn reactie niet zien door de stofwolk :roflol:

Pauper verkeersregelaars :trollface:
Heb je inmiddels weer een rijbewijs?

Op zich best wel een pauper actie om mensen die wel een baan hebben lastig te vallen met je asociale en gevaarlijke gedrag.

Is ook pauper je niet door te laten als je aan die weg woont. Zou ook flippen.

Loop je nu ook al met paarden te rommele?

je bent gewoon niet welkom bij de kinderboerderij. accepteer dat nou eens!

Ik zou de verhalen met een korreltje xyz nemen

Mijn dashcam is in beslag genomen anders had ik zo video geplaatst, je mag daar 60 rijden, hij zit precies om de hoek van een bocht. Als je dan uit zijn blinde hoek met 60 aan komt zetten en die bocht om vliegt hoort hij niemand afremmen en denkt er slaat niemand af.

Denk je echt dat ik te hard die bocht om vliegt? Voor t zelfde geld is die knuppel sneller dan ik dacht en dan zit ik in de cel voor roekeloos rijgedrag :roflol:

je bent gewoon niet welkom bij de kinderboerderij. accepteer dat nou eens!

We waren wel een keer bij een kinderboerderij aan het ouwehoeren en toen hadden we een minderjarig mokkeltje achterin de bus van een vriend van mij opgesloten. :trollface:

True story, heb dat filmpje nog wel ergens dat ze zit te schreeuwen dat het donker is :roflol:

Mijn dashcam is in beslag genomen anders had ik zo video geplaatst, je mag daar 60 rijden, hij zit precies om de hoek van een bocht. Als je dan uit zijn blinde hoek met 60 aan komt zetten en die bocht om vliegt hoort hij niemand afremmen en denkt er slaat niemand af.

Denk je echt dat ik te hard die bocht om vliegt? Voor t zelfde geld is die knuppel sneller dan ik dacht en dan zit ik in de cel voor roekeloos rijgedrag :roflol:

Ik wou dat ik jouw leven had :)

Ik wou dat ik jouw leven had :)

Ach mijn leven is nog niet zo verneukt dat ik als 50 jarige man de hele dag mensen terug moet gaan sturen die niet langs een bepaalde weg wonen.

Serieus als je gewoon met droge ogen kan gaan zeggen dat iemand 10 km moet omrijden terwijl die gewoon kan aanwijzen waar die precies heen moet ben je gewoon achterlijk en verdien je ook gewoon een achterlijke reactie.

Ik neem morgen gewoon kruiwagen mee dan loop ik gewoon die laatste fucking 100 meter wel. Laat ik gewoon perongeluk die kruiwagen met mest omflikkeren precies waar die zit :fuu:

D
Ach mijn leven is nog niet zo verneukt dat ik als 50 jarige man de hele dag mensen terug moet gaan sturen die niet langs een bepaalde weg wonen.

Serieus als je gewoon met droge ogen kan gaan zeggen dat iemand 10 km moet omrijden terwijl die gewoon kan aanwijzen waar die precies heen moet ben je gewoon achterlijk.

Dan verdien je ook gewoon een achterlijke reactie.

Ik neem morgen gewoon kruiwagen mee dan loop ik gewoon die laatste fucking 100 meter wel. Laat ik gewoon perongeluk die kruiwagen met mest omflikkeren precies waar die zit :fuu:
Diegene volgt ook alleen maar instructies. Beetje respect is uiteraard weer niet op z'n plaats.

D

Diegene volgt ook alleen maar instructies. Beetje respect is uiteraard weer niet op z'n plaats.

Zijn instructie is niemand door te laten die geen bestemmingsverkeer is.

De plek waar ik de auto moet neerzetten is gewoon echt letterlijk minder dan 100 meter verderop.

als hij een gozer van eind 20 met zijn paupervrienden door een random landweg ziet crossen dan gaat hij er denk ik niet van uit dat die daar een huis heeft. Joke's on him though jij woont nog bij je ouders

als hij een gozer van eind 20 met zijn paupervrienden door een random landweg ziet crossen dan gaat hij er denk ik niet van uit dat die daar een huis heeft. Joke's on him though jij woont nog bij je ouders

Ik zat alleen in de auto met een 15 kilo zak paardenvoer en er stonden binnen zijn gezichtsveld hongerige paarden te kijken :o

Alsof ik met een lage auto voor de lol over een zandweg ga crossen. Het is ook niet eens een leuke weg om te rijden en het is niet eens korter vanaf mijn huis om die weg als sluiproute te gebruiken.

Geen enkele rechter zou mij hiervoor een boete laten betalen maar nu heb ik geen rechter voor me maar een stuk vlees

Net nu onze Mark Rutte zijn koffers aan het pakken is voor een ontmoeting met de Grote Oranje Leider is het tijd voor NOS-programma Nieuwsuur om de mensen eens flink op te stoken met een fikse portie nepnieuws over Donald Trump. Kijkt u bovenstaand fragmentje uit de uitzending van gisteravond terug.

In item over het scheiden van ouders en kinderen bij illegale immigranten plakt Nieuwsuur een citaatje van Trump in het bericht: "These aren't people, these are animals." Dit citaat is afkomstig uit een discussie over de Mexicaanse bende MS-13. Dat zijn moordenaars, verkrachters en pooiers van minderjarige meisjes. En het gaat dus NIET over alle immigranten, zoals Trump hier duidelijk maakt. Maar ja. Trump is een nazi. Dan maakt de waarheid niet meer uit. Dan mag je ieder fragment op ieder moment inzetten om ieder punt te maken. Als Trump maar kapot wordt gemaakt. (Net zoals destijds met Poetin.) Het is bij de beesten af, Nieuwsuur. Vanavond rectificatie, of voelt het wel lekker zo, aan de Goede Kant van de Geschiedenis?

UPDATE: Ergens in een weggemoffeld hoekje van het internet geeft de NOS de fout toe (en geeft de schuld aan Reuters, alsof dat de eigen redeacteur die het fragment uitkiest vrijpleit). Nu nog kijken of dat in de uitzending gebeurt... Duurde de vorige keer ook nogal lang.

TBs9oxNl.jpg

Was echt algemeen bekend dat het om MS-13 ging, of is de NOS nog meer copy paste dan ik al dacht en kijken ze echt geen volledige fragmenten terug alvorens daarover "journalistieke items" te maken? Op zijn minst erg slordig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven