- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze heeft ons wel een Marokkaan bespaard.
Ja waarom gaan ze daar niet kraken, staat genoeg leegGooi die vent in Syrië neer of zo, met zijn anti kapitalisme...
Campaign Manager @europeangreens | Small Deeds, Massive Change | 219 | Formerly @groenlinks, @volkskrant & Obama '08 | Aspiring Feminist | Let's
@tilt_green![]()

True. Maar wat verwacht je dan van een partij als Groenlinks. De term 'demoniseren' is uitgevonden door GL om het gedrag van de partij en politici te duiden. Recentelijk liep Rutger Wassink van GL 020 nog in een demo met gewelddadige antifa's en agressieve leuzen tegen FvD.Hij heeft het hoofd van een shooter op _insert_willekeurige_US_highschool
Moest lachen, gaat bij sommige echt zo. Zag ik laatst voorbij komen in een of ander journaal. Die pleitte voor een afschaffing van het geslacht in paspoort etc.Vriend: "Mijn vrouw is gister bevallen!"
Ik: "Gefeliciteerd! jongen of meisje?"
Vriend: "Nee, dat laten we het zelf beslissen als het ouder is."
Nederland, 2018.
De We Are Here-groep heeft vannacht een pand in Amstelveen gekraakt. De groep moest gistermiddag om 12:00 uur de gekraakte woningen in de Rudolf Dieselstraat verlaten en zat sindsdien zonder onderkomen.
We Are Here-groep verlaat stad en kraakt pand in Amstelveen

Ab-nor-maal.Het krakende illegalencollectief We Are Here moet niets hebben van de nieuwe plannen van de linkse coalitie in Amsterdam voor 24-uursopvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers. De illegalen vinden dat ‘geen goede oplossing’.
Ze kunnen daar anderhalf jaar 24 uur per dag terecht. Na die anderhalf jaar wordt het probleem overgeheveld naar de burgemeester, die dan moet besluiten wat er met de groep gebeurt. De opvang moet ‘kleinschalig’ worden, ‘met respect voor privacy, de mogelijkheid om zelf te koken’ en ‘een zo laag mogelijk beveiligingsniveau’. Tijdens hun verblijf daar mogen illegalen niet worden opgepakt: daarover worden ‘afspraken’ gemaakt met de politie. Het plan is specifiek bedoeld voor illegalen zoals die van We Are Here, met wie de gemeente inmiddels al jarenlang in zijn maag zit.