XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

WNtjo7fC_400x400.jpg

:roflol:
giphy.gif

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gooi die vent in Syrië neer of zo, met zijn anti kapitalisme...

Vroeger had je posses in Mokum die met kettingzagen krakers verjaagden uit panden.

Gouden draadje. Voormalig top adviseur Jesse Klaver.

Top adviseur ook echt :treuren:

Hij heeft het hoofd van een shooter op _insert_willekeurige_US_highschool
True. Maar wat verwacht je dan van een partij als Groenlinks. De term 'demoniseren' is uitgevonden door GL om het gedrag van de partij en politici te duiden. Recentelijk liep Rutger Wassink van GL 020 nog in een demo met gewelddadige antifa's en agressieve leuzen tegen FvD.

Dat is het nou juist, ik verwacht er helemaal niets van..

Wat een vreemd ventje.

Vriend: "Mijn vrouw is gister bevallen!"
Ik: "Gefeliciteerd! jongen of meisje?"
Vriend: "Nee, dat laten we het zelf beslissen als het ouder is."
Nederland, 2018.
Moest lachen, gaat bij sommige echt zo. Zag ik laatst voorbij komen in een of ander journaal. Die pleitte voor een afschaffing van het geslacht in paspoort etc.

Ze zijn uitgeprocedeerde asielzoekers, illegaal. Waarom respecteren ze de wet niet en gaan ze heen. Er is hen zelfs dure 24uursopvang aangeboden, slaan ze ook af.

Krakende illegalen bedanken voor opvang van linkse coalitie - Elsevierweekblad.nl
Het krakende illegalencollectief We Are Here moet niets hebben van de nieuwe plannen van de linkse coalitie in Amsterdam voor 24-uursopvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers. De illegalen vinden dat ‘geen goede oplossing’.

Ze kunnen daar anderhalf jaar 24 uur per dag terecht. Na die anderhalf jaar wordt het probleem overgeheveld naar de burgemeester, die dan moet besluiten wat er met de groep gebeurt. De opvang moet ‘kleinschalig’ worden, ‘met respect voor privacy, de mogelijkheid om zelf te koken’ en ‘een zo laag mogelijk beveiligingsniveau’. Tijdens hun verblijf daar mogen illegalen niet worden opgepakt: daarover worden ‘afspraken’ gemaakt met de politie. Het plan is specifiek bedoeld voor illegalen zoals die van We Are Here, met wie de gemeente inmiddels al jarenlang in zijn maag zit.
Ab-nor-maal.

QOhDfU5m.jpg

Terug
Naar boven