Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Böhler Advocaten, die hadden een nogal links klantenbestand nietwaar?

Goed zo, Ruktor. Die linksen helemaal de grond in trappen. Geen genade.

Mag die Van Dijk wel.

Hou niet zo van die 'risicohonden' maar dit is ook wel een ding ja, kut keffertjes :o

Weg met veel van die "reisprogramma's" en er is voldoende geld.

0:44 als je je ogen dicht doet, is het net alsof hij zelf antwoord geeft op zijn vraag.
Er moest en zou een vrouw komen. Is dat geen discriminatie? Rondom de van Beethovenstraat zullen ze doorgaans idd niet zo links zijn.

Laatst bewerkt:

Klimaatbaron. Dankzij dat klimaatakkoord van o.a Klaver zit NL tot 2050 vast aan die deal. Dat vrijwel nergens toe leidt, afkoeling van 0,0003 graden, en miljarden kost.

TARG9x7A_t.jpg

Laatst bewerkt:

Top japiejoo.
Hij zou in september zijn opwachting maken in Late Night maar ziet daar vanaf. „Het is mij totaal in het verkeerde keelgat geschoten, hoe hij reageert op de aanslag bij jullie”, zo reageert Van Zweden tegenover de Stan Huygens-rubriek van De Telegraaf.

Eerder gaf Telegraaf-misdaadjournalist John van den Heuvel aan niet bij Huys aan te zullen schuiven in RTL Late Night. De presentator heeft inmiddels, summier, excuses aangeboden. „Achteraf gezien had ik meteen afstand moeten nemen van de uitspraak van Tommy Wieringa. Ik betreur dat ik dat niet heb gedaan”, aldus Huys.

Twan is een beetje naïef. :thinking:
Eerder verscheen van Huys' hand het boek Ik ben een New Yorker. Dat boek is de lyrische beschrijving van een tolerante metropool. Van Nieuw Amsterdam naar Manhattan, modelstad van culturen uit alle windstreken, probleemloos opeengehoopt. Volgens Huys zou New York voor de Nederlander een lichtend voorbeeld moeten zijn: "...tenslotte hebben we deze stad zelf uitgevonden."

Niet diep genoeg gegraven. (in de geschiedenis)

Terug
Naar boven