- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weg met al die "reisprogramma's" en er is voldoende geld.
Die doet het leuk. Niet alles hoeft weg maar al die BN'ers die in een reclamezuil wandelen kunnen of naar commerciëlen, waar er ook al tig van dit soort zijn, of gewoon stoppen. NPO moet bezuinigen. Andere Tijden is juist het kijken waard en daar is al te weinig van.
Die doet het leuk. Niet alles hoeft weg maar al die BN'ers die in een reclamezuil wandelen kunnen of naar commerciëlen, waar er ook al tig van dit soort zijn, of gewoon stoppen. NPO moet bezuinigen. Andere Tijden is juist het kijken waard en daar is al te weinig van.
https://www.npostart.nl/speellijst/reisprogramma's
Minstens de helft kan weg.
Er moest en zou een vrouw komen. Is dat geen discriminatie? Rondom de van Beethovenstraat zullen ze doorgaans idd niet zo links zijn.0:44 als je je ogen dicht doet, is het net alsof hij zelf antwoord geeft op zijn vraag.
Hij zou in september zijn opwachting maken in Late Night maar ziet daar vanaf. „Het is mij totaal in het verkeerde keelgat geschoten, hoe hij reageert op de aanslag bij jullie”, zo reageert Van Zweden tegenover de Stan Huygens-rubriek van De Telegraaf.
Eerder gaf Telegraaf-misdaadjournalist John van den Heuvel aan niet bij Huys aan te zullen schuiven in RTL Late Night. De presentator heeft inmiddels, summier, excuses aangeboden. „Achteraf gezien had ik meteen afstand moeten nemen van de uitspraak van Tommy Wieringa. Ik betreur dat ik dat niet heb gedaan”, aldus Huys.

Eerder verscheen van Huys' hand het boek Ik ben een New Yorker. Dat boek is de lyrische beschrijving van een tolerante metropool. Van Nieuw Amsterdam naar Manhattan, modelstad van culturen uit alle windstreken, probleemloos opeengehoopt. Volgens Huys zou New York voor de Nederlander een lichtend voorbeeld moeten zijn: "...tenslotte hebben we deze stad zelf uitgevonden."