XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Politieauto aanvallen in Rusland
Kun je beter niet doen

Mooi man. Van mij mag dat hier ook. Zien hoe gauw die onzin over is.

Die gaat een maand op water en brood.....:D

https://www.elsevierweekblad.nl/ned...aarom-belager-hacarmel-nu-al-vrijkomt-628342/
Saleh A., de man die wordt verdacht van het vernielen van de ruiten van een Israëlisch koosjer restaurant in Amsterdam-Zuid, mag zijn proces in vrijheid afwachten. De raadkamer van het gerechtshof heeft dit besloten.

De 29-jarige A. moet zich wel aan een aantal voorwaarden houden. Zo mag hij niet binnen een straal van 100 meter rond het betreffende restaurant komen.

Justitie ziet de aanval op het restaurant niet als een terreurdaad en daarom werd de man eind vorig jaar al na twee dagen vrijgelaten. Toen de verdachte tot twee keer toe niet verscheen bij de reclassering, werd hij in mei toch weer vastgezet. A. moest aanvankelijk tot aan de inhoudelijke zitting op 11 juli in de cel blijven. Zijn advocaat maakte tegen dit besluit bezwaar bij het hof.
Noemt zichzelf een vulkaan dat op uitbarsten staat, maar geeft niet.

D66 strikes again.

Statushouders krijgen hier hun leven lang hier ook een uitkering.... de VN heeft niet gelogen in deze. Tenzij ze aan het werk gaan.

Huwelijk wordt pas geconsumeerd als ze 18 is. Dit kan je zien als een soort reservering.

Ach, mooie bruidsschat voor de familie.... en als ze daar full time mogen werken op hun 11e, zijn ze ook oud genoeg om te trouwen.
En het staat in hun grote boek dat het mag. Dus het mag.

Huwelijk wordt pas geconsumeerd als ze 18 is. Dit kan je zien als een soort reservering.

Ik wilde nee zeggen op Jochem maar toen realiseerde ik me dat ik ooit een keer met een minderjarige chick had afgesproken dat als ze 18 werd we zouden ballen :roflol:

Ze was 17 dus in beginsel was het al niet verboden geweest

al zullen die mentaal ook geen 18 geweest zijn.

Voor de duidelijkheid, ook met leeftijdsgenoten na je 16e of enkel daarvoor?

Nouja toen die psychiater dat rapport opmaakte zat ik met een chick van 23. Alleen had wat issues met haar gezondheid dus niet echt de mogelijkheid om wat serieus te beginnen

Nouja toen die psychiater dat rapport opmaakte zat ik met een chick van 23. Alleen had wat issues met haar gezondheid dus niet echt de mogelijkheid om wat serieus te beginnen
Wat verwacht je dan. Een geestelijk gezonde van 23 die op je valt? :oud:

PS Kwam goed uit dat je daarmee zat tijdens het onderzoek. Desalniettemin heb je de psychiater niet helemaal kunnen overtuigen. :trollface:

Wat verwacht je dan. Een geestelijk gezonde van 23 die op je valt? :trollface:

PS Kwam goed uit dat je daarmee zat tijdens het onderzoek. Desalniettemin heb je de psychiater niet helemaal kunnen overtuigen.

Die psychiater heeft een rapport met meerdere standpunten gemaakt, als ik volledig schuldig verklaard was dan was dit zijn conclusie. Alleen die journalist heeft het volledig uit de context getrokken, zat tijdens mijn verdediging uit haar neus te vreten en was zo vooringenomen als de pest.

Ze moet ook niet bij het hoger beroep zijn want dan gaan we voor behandeling achter gesloten deuren.

Terug
Naar boven