XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ja, wat een verrijking van onze westerse cultuur. Prachtig, prachtig.
Ook fijn als het je eigen kinderen zijn die daarvoor dan maar geofferd moeten worden.
Moet je er maar voor over hebben.

Waar is Johann Reichhart wanneer je hem nodig hebt? :thinking:

Laatst bewerkt:

:roflol: wat slecht

Lol

36634402_633283937031957_2694490313451372544_n.jpg

ik heb laatst nog een nep gucci homo tasje en nep burberry pet buitgemaakt toen een marrokaantje van 58 kg een grote bek had en begon te dreigen , heb de beste jongen bij zijn nekvel gegrepen en ff uitgelegd dat hij beter zijn bek kon houden over andersmans vrouw ................jochie dacht dat het acceptabel was om haar uit te schelden voor blonde h**r omdat ze zijn kinderlijke gefluit negeerde..... er is iets goed mis met een groot deel van die lui jammer

ik heb laatst nog een nep gucci homo tasje en nep burberry pet buitgemaakt toen een marrokaantje van 58 kg een grote bek had en begon te dreigen , heb de beste jongen bij zijn nekvel gegrepen en ff uitgelegd dat hij beter zijn bek kon houden over andersmans vrouw ................jochie dacht dat het acceptabel was om haar uit te schelden voor blonde h**r omdat ze zijn kinderlijke gefluit negeerde..... er is iets goed mis met een groot deel van die lui jammer

Izzy is geen Marokkaan hoor :p.

Goed gehandeld.

post je stack :P

Ligt aan de situatie, als ik jou 10 klappen geef dan ben je misschien net uit je diepe slaap.

Maar als Badr Hari je er 10 geeft dan kom je niet meer uit je slaap denk ik
In de situatie dat een 'dame' die ruzie heeft met de toiletjuffrouw van een apres skihut aggressief doet tegen de agent dient voortaan 1 stomp toegedient te worden waarna de situatie te overwegen. Wanneer arrestatie nodig blijkt kan de dame in kwestie in de hondenkooi achterin het politiebusje meegevoerd worden zodat Rakker de politiehond ook z'n pleziertje heeft.

In de situatie dat een 'dame' die ruzie heeft met de toiletjuffrouw van een apres skihut aggressief doet tegen de agent dient voortaan 1 stomp toegedient te worden waarna de situatie te overwegen. Wanneer arrestatie nodig blijkt kan de dame in kwestie in de hondenkooi achterin het politiebusje meegevoerd worden zodat Rakker de politiehond ook z'n pleziertje heeft.

Als de verdachte na 1 stomp al op de grond lag hoef je er niet nog 1 te geven.

Als de verdachte na 1 stomp nog niet meewerkt of uitgeschakeld is mag je er meer geven tot dit wel gebeurd.

Lijkt me logisch toch?:dunno:

Gewoon je mag geweld toepassen wat nodig is om iemand in een cel te krijgen. Maar niet meer dan nodig is.

Terug
Naar boven