XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

I Xyzyx I is geestelijk de puberfase nooit ontgroeid. Al zijn problemen zijn de schuld van anderen.

Xzyziyh wat denk jij eigenlijk als jij in een spiegel naar jezelf kijkt?

Cabaretier Gerard Cox (78) groeide op in een gebombardeerde kale vlakte. Nu woont hij een kwartier rijden buiten Rotterdam, want hij vindt dat zijn stad is veranderd. ‘In Rotterdam-Zuid woont geen Nederlander meer, laat staan een katholieke.’

“Ik dacht: als ik oud ben, kom ik terug naar de stad. Nu is het zo veranderd. Andere gewoonten, andere godsdiensten. Als jongen bracht ik in Rotterdam-Zuid driehonderd kranten rond. De Maasbode, een katholiek dagblad. In die buurt woont geen Nederlander meer, laat staan een katholieke. Naar mijn overtuiging zijn de Nederlanders die daar woonden in de steek gelaten. Zij mochten de multiculturele samenleving uitvinden. En nu kunnen we er niet meer over praten. Je wordt meteen uitgemaakt voor racist.

Meer dan de helft is allochtoon. Dat woord is uit de mode, maar ik vind het wel een handige term. Ik loop door de stad en het kan ook Ankara zijn of Paramaribo. Als ze goed geïntegreerd zijn, maakt het geen zak uit. Met een Rotterdamse tongval, altijd leuk. Alleen weet ik niet of ze het Rotterdamse gevoel hebben.

‘Een jaar geleden stond de hele misjpooche hier op de Erasmusbrug omdat er iets was gebeurd in Turkije. Kinderen van 16 zeiden: Erdogan is onze leider. Ik weet niet of ze zich trots voelen een Rotterdammer te zijn. Wat krijgen ze te horen in de moskee, behalve dat wij christenhonden zijn? Die dubbele nationaliteit, daar begrijp ik ook niets van. Je bent dit of dat, je kunt niet allebei zijn.”

“In de jaren zeventig waren wij links, we zeiden dingen waar de meeste mensen het niet mee eens waren. Gelijke kansen voor iedereen, ontwikkelingssamenwerking, het milieu – daar waren wij allemaal voor. Nu vindt iedereen dat. Misschien hebben we toch wel iets bereikt.”
Voor meer moois:
https://www.volkskrant.nl/mensen/-i...d_earned&utm_medium=social&utm_source=twitter

Was er niet eens eerder een akkefietje dat hij en public een racist werd genoemd?

“Als je het NOS Journaal kijkt om te weten wat er in de wereld gebeurt, dan is het zonde van je tijd. Er zijn tegenwoordig zoveel alternatieve bronnen, die veel informatiever zijn. Zoals de website Other News van Roberto Savio, de voormalige baas van Inter Press Service (IPS). Hij attendeert op interessante artikelen uit de wereldpers, en schrijft ook zelf prachtige analyses. Dan kun je beter dagelijks één zo’n artikel lezen, dan naar het NOS Journaal kijken. Het biedt je meer greep op de werkelijkheid en het blijft ook beter hangen. We deden vroeger wel onderzoek naar wat mensen opsteken van het NOS Journaal. We vroegen dan: “Wat herinnert u zich te hebben gezien?” Het enige wat mensen zich dan vaak bleken te herinneren was het weerbericht.

En dat debiele knikje van Stax na een luchtig onderwerp.

Hans Laroes zal ook wel uitgebreide sollicitatie met haar uitgevoerd hebben. Of was hij er toen al niet meer?

Die pauper fl**kers rammen m gewoon op dezelfde plek neer als waar ze mij een boete gaven omdat ik daar de auto neer gezet had om een vriendin van een collega in de auto te zetten.

Of nouja, toen we bezig waren haar beetje op te frissen kwam de lokale NSB om mij een boete te geven voor het fout parkeren. Terwijl we gewoon naast de auto bezig waren een meisje die veel te veel gezopen had op de benen te krijgen :roflol:

En nee ik was daar niet aan het uitgaan, beetje pauper café daar :o dus nee ik had niks in haar drinken gedaan.

Hans Laroes zal ook wel uitgebreide sollicitatie met haar uitgevoerd hebben. Of was hij er toen al niet meer?
Van een laroes in dr flamoes werd haar poes geen moes. Pardoes kreeg ze iets met Tan welke ze vroeg om haar te nemen als een echte een man, die direct zijn gulp opendeed en haar poes tot pulp openreet.

En na 1 keer zijn neplach te hebben aangehoord haar spleet voor Tan opendeed

Hij dacht aan zijn vrouw zonder berouw, ze was lang niet meer zo strak als dionne stax. Hij pompte haar in alle gaatjes klaar, toen was hij het beu en dropte haar nadat hij haar anaal vernederd achterliet vol sperma in dr haar.

Nee, het wordt geen Mei van Herman Gorter.

"Ik kan echt een koekenpan door de tv gooien"

Handig, weer ffe vier pagina's gezeik van onze opper sukkel kunnen skippen

Terug
Naar boven