- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ik vind de betreffende dame redelijk pauper maar ik zeg doen !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

das waar , ondanks dat ik zelf vol gestikkerd zit hou ik er niet van bij vrouwen . blij dat je het een leuk plaatje vind ^^Is niks pauper aan een vrouw die gewoon haar zelf is toch?![]()
vond haar tattoos gewoon pauper
Kelly Sinave is mama geworden van Neymar. “Dat zijn ploeg Brazilië vrijdag door onze Rode Duivels uit het tornooi zijn gespeeld, kan me niet zo veel schelen. Ik ben eigenlijk een grote fan van Lionel Messi. Maar ik vond Neymar wel een mooiere naam, vandaar Neymar klinkt zachter”, zegt ze.
Neymar is het eerste kindje van Kelly en haar man, die geboren werd in Bangladesh. “Ook hij is een echte Messi-fan”, zegt ze.
Dat Neymar tijdens dit WK verschillende keren werd uitgefloten voor zijn spectaculaire schwalbes, deert het koppel niet. “We maken er zelfs al grapjes over dat hij dat later ook maar moet doen.”
Eigenlijk had Neymar nog in de buik van zijn mama moeten zitten, maar hij is twee maanden te vroeg gekomen. Vandaar dat hij nu nog op de afdeling met prematuurtjes van het Sint-Augustinusziekenhuis in Wilrijk verblijft. “Maar alles gaat goed met ons voetballertje”, zegt een duidelijk overgelukkige mama.

Doet nu al niet anders dan gaan liggen.