- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
homo eigen ehheheeh grapje tuurlijk mat ^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
homo eigen ehheheeh grapje tuurlijk mat ^^
Het deed me eigenlijk weinig, ik genoot er niet van. Het viel wat tegen

Wat doet dat Groenlinks achtig figuur op 1.15 daar?
Als ik iemand ondersteun of help bij het plegen van een misdrijf, word ik toch ook opgepakt? Gewoon vastgooien die handel.
zucht ja , ik was in gesprek met mijn ouwe heer en hij merkte naar mijn mening terecht op : sinds links en de liberalen met de scepter zwaaien is het land verpauperd links kan zonder enige kritische blik doen en laten wat ze willen omdat we als Europeanen het nazi spook in onsachterhoofd hebben , daar maakte links ook handig gebruik van door elke vorm van kritiek op asielzoekers , asiel krakers en zwarte piet discussies te bestempelen als racisme....daarom komen ze daar mee weg want niemand wil racist genoemd worden . ik heb daar lak an en ik zeg uitgeprocedeerd of uit een veilig land terug met die handel en niet meer binnen . het is onze verantwoording niet als hard werkende Nederlanders de 3de wereld van een inkomen te voorzien . en daarbij komen veel van die lui uit landen waar niks of nauwelijks scholing is zit je op langere tijd met een deel van de beroeps bevolking die niet in onze maatschappij functioneert , omdat ze geen eens geschikt zijn om schoonmaakwerk te doen .Als ik iemand ondersteun of help bij het plegen van een misdrijf, word ik toch ook opgepakt? Gewoon vastgooien die handel.
Wat doet dat Groenlinks achtig figuur op 1.15 daar?
Hij kwam voor goud maar ging met lood.
“In de gevangenis leerde hij slechte vrienden kennen, maar ik dacht dat hij zich herpakt had”, zegt Sabri. “Zijn daden zijn absoluut niet goed te praten, maar had die juwelier hem echt in de rug moeten schieten? Een laffe daad. Maar ik keur de overval uiteraard niet goed.”

“Uit de eerste verhoren zou blijken dat de overvallers bijzonder agressief te werk gingen”, klinkt het nog in een persbericht. “De juwelier zou geschopt en geslagen zijn alsook bedreigd met een vuurwapen.” Tijdens de overval waren ook klanten en familieleden van de juwelier aanwezig. Zij werden eveneens bedreigd met een vuurwapen.
“Mijn cliënt vuurde omdat hij hoorde dat ze op hem wilden schieten. Ze hadden hem eerder bedreigd met een kalasjnikov en het geweer tegen de slaap van zijn zus gezet.”

Hij vertelde me wat hij met me wilde doen op een onbewoond eiland
Noemt @I Xyzyx I zich nu ook al Mauro?
‘Mauro’ valt al jaren meisjes lastig in Utrecht en ver daarbuiten
https://www.ad.nl/utrecht/mauro-valt-al-jaren-meisjes-lastig-in-utrecht-en-ver-daarbuiten~a78e5c336/
gvd was net nog in buurt van Utrecht, ik heb wel een alibiKzie je wel vaker dit memepje posten. Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
anale sex in jilla?Kzie je wel vaker dit memepje posten. Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
gvd was net nog in buurt van Utrecht, ik heb wel een alibi