MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Je vindt hem wel heel grappig he

• Like
Waarderingen: BB_
682024f0-86a6-11e8-a20e-2a3e10d845a4_web_scale_0.0710227_0.0710227__.jpg

:roflol:

Zouden er nog mensen zijn die weten waar 'nazi' en 'fascist' echt voor staat?

ik vind vrouwen die mij in het zwembad nawijzen en tegen hun vriendin zeggen wat onnatuurlijk redelijk pauper imo , vaak is dit het type vrouw met 10 kg overgewicht , cellulitus and haar gezicht vol met verf ( waar je dan niet over mag oordelen) . niet echt een waardevolle toevoeging aan het topic vind zon lui gewoon pauper

Franse jongeren plunderen winkelcomplex op Champs-Élysées
Een dertigtal jongeren hebben zondagavond de Drugstore Publicis, een winkelcomplex op de Champs-Élysées in Parijs, geplunderd en er vernielingen aangebracht. In Parijs is een feest aan de gang vanwege de overwinning van de Franse nationale ploeg op het wereldkampioenschap voetbal.

De jongeren, waarvan sommigen hun gezicht hadden bedekt, vielen binnen in de winkel op de beroemde Franse boulevard en kwamen er lachend buiten, flessen wijn en champagne onder de arm, terwijl ze elkaar filmden met hun telefoons. Er werd gesmeten met stenen naar de ordediensten, die riposteerden met traangas.
"terwijl ze elkaar filmden met hun telefoons"

hmmm," Franse " jongeren ,ik denk dat Marie hier anders over denkt

Zijn er meer gestoorde mensen dan vroeger of lijkt het alleen maar zo? :thinking:

Who cares?

Ik zie wat gekke kapsels, piercings en slap gelul over hoe ze genoemd willen worden. Prima toch? Met een beetje mazzel plant het zich niet eens voort.

Terug
Naar boven