AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik denk niet dat de CEO van Mercedes wakker ligt van een blogpost. :nut:
Bij Ferrari wel. Zijn ook redelijk crazy daar. Als je daar als nieuwe klant met een zak geld komt en je wilt bijvoorbeeld een F12 TDF kopen, gaat je niet lukken. Dan laten ze je de 488 zien, nog niet de Speciale. Of de GTC4Lusso bijvoorbeeld. Heb je na verloop van tijd een mooie collectie (big 5) mag je gaan denken aan de topmoddelen en speciale uitvoeringen van. Of je doet het buiten Ferrari om en koopt voor de hoogste prijs het topmodel 2e hands. Topmodellen mag je ook niet tegen topmodellen van andere merken laten racen en filmen etc. Zijn allemaal protocollen voor. Door dit systeem heb je als goede klant wel enorme profits. Neem de LaFerrari, die is nu denk ik 6 miljoen waard, aanschafprijs vanaf fabriek vanaf 1 miljoen (vergelijkbaar met McLaren P1/ Pagani). Daarom zie je de klanten die als eerste met de LaFerrari etc kunnen rijden altijd met min of meer de big 5 in de collectie - en vaker hebben ze er wel 10-20.

Laatst bewerkt:
Kind is vast niet om uit te staan :rolleyes:

Het houdt niet op, niet vanzelf.

Afgelopen week werd een voormalige lijfwacht van terroristenleider Osama bin Laden onterecht naar zijn vaderland Tunesië gevlogen. Vlak voordat het toestel opsteeg, had de rechtbank bepaald dat hij niet kon worden uitgezet maar die beslissing kwam niet op tijd bij de immigratiedienst. Hij is voor zover bekend nog steeds in Tunesië, maar het is de bedoeling dat hij naar Duitsland terugkeert.
Ik vind suicidaal een mooie term in dit verband.

Draadje.
Nick zet zijn fiets nooit op slot: 'Ik investeer in vertrouwen'
"ik vind dat je soberheid moet trainen" koopt ondertussen Tesla en skateboard van €1800.:roflol:
Hele tijd die Tesla ook.

Na 16 jaar, geeft het failliet aan van het systeem :roflol: Dan kan die nu opgepakt worden, toch?

Terug
Naar boven