Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
To be fair ben je daar als blanke hetero man of vrouw ook niet veilig van "ktfoe" commentaar of aanrandingen of erger afhankelijk van het tijdstip. Aan die kant van het centrum hangen ook alleen maar 'people of color' of niet-westerse achtergrond beetje de junks, crimineel tuig, en gekkies uit te hangen.@mat ervaar jij dit ook zo? Ze gaan ook wel in een wijk gay lopen doen waarvan he al weet dat ze dat niet leuk gaan vinden.
https://www.telegraaf.nl/video/2357587/homohaat-in-beeld-liever-niet-hier
Heb vroeger met 2 homo's gewerkt (vakantiebaantje) niets mis mee. Kom altijd wel lachen met hun.
Heb daar eigenlijk echt geen last van, maar m'n vriend en ik zien er dan ook gewoon 'mannelijk' uit en lopen elkaar niet constant te bepotelen.@mat ervaar jij dit ook zo? Ze gaan ook wel in een wijk gay lopen doen waarvan he al weet dat ze dat niet leuk gaan vinden.
https://www.telegraaf.nl/video/2357587/homohaat-in-beeld-liever-niet-hier
Heb vroeger met 2 homo's gewerkt (vakantiebaantje) niets mis mee. Kom altijd wel lachen met hun.
Geen enkele moeite met homofilie échter is het voor mij wel een noodzaak dat de homo in kwestie wél begrijpt dat ik geen homo ben.. En ook niet als ik wél aardig ben uit sociale noodzaak of omgangsvormen... Er zijn helaas vele homos die dit verkeerd opvatten als in, ook homofiel of nog niet uit de kast gekomen... Dan hebben we uiteraard een probleem.Heb daar eigenlijk echt geen last van, maar m'n vriend en ik zien er dan ook gewoon 'mannelijk' uit en lopen elkaar niet constant te bepotelen.
Één keer lastiggevallen door een paar jonge marokkaantjes in een park in Brussel. Ben rechtgestaan en heb heel kalm gevraagd waarom ze daar zo'n probleem mee hebben. Niet ingegaan op hun uitdagend gedrag... Zijn dan gewoon afgedropen.
Ja dat is zo vreselijk ergerlijk hé... Terwijl als een homo gewoon NORMAAL zou doen zou ik er best graag mee om gaan hoor.Dat zijn meestal de 'turbotrutjes' waar ik me zelf enorm aan kan ergeren. Alles en iedereen is gay en ze kunnen over niets anders praten.
thanx
Vroeger ens perongeluk 4 uur in een homobar gezeten zonder het door te hebben....
toen TOEN sprong ik op en riep ik luidkeels MAAR HÉY WACHT EENS EVEN IK BEN GEEN HOMOFIEL
Geen enkele moeite met homofilie échter is het voor mij wel een noodzaak dat de homo in kwestie wél begrijpt dat ik geen homo ben.. En ook niet als ik wél aardig ben uit sociale noodzaak of omgangsvormen... Er zijn helaas vele homos die dit verkeerd opvatten als in, ook homofiel of nog niet uit de kast gekomen... Dan hebben we uiteraard een probleem.
Ja, is niet altijd meteen duidelijk in een darkroom.Vroeger ens perongeluk 4 uur in een homobar gezeten zonder het door te hebben....