XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Totdat je een moment ziet. Jij zit toch in het leger? Ben geen held maar als ik de kans zie dan gaat hij wel neer. Al is het sneaky maakt me niets uit.
Het middel is dan al lang toegediend, kwestie van tijd. Daarom zwaai ik m nog even goodbye. De "jij zit toch in het leger"-opmerkingen zijn trouwens irritant. Ik ben helikopterengineer met een kantoorbaan, geen commando.

is hier de aivd niet voor ? bedoel we kunnen wel speculeren wat wij zouden doen , ik ga ervan uit dat de aivd die op zijn minst in de gaten houd

Het middel is dan al lang toegediend, kwestie van tijd. Daarom zwaai ik m nog even goodbye. De "jij zit toch in het leger"-opmerkingen zijn trouwens irritant. Ik ben helikopterengineer met een kantoorbaan, geen commando.

je hebt toch een vrij zware KMA opleiding gevolgd en afgerond , hoor je toch bij een bepaalde elite

*jij bent welkom*

Ben benieuwd naar de inhoud van het begrip "werken" dat hier gehanteerd wordt. Even een bericht van het FD van Juli dit jaar erbij gepakt;
wF9NHwyl.jpg

"Niet werkloos zijn mensen die wel beschikbaar zijn, maar niet de moeite nemen om te solliciteren, of die wel solliciteren maar niet direct beschikbaar zijn. In deze twee groepen zaten in het eerste kwartaal van dit jaar al 404.000 mensen, al meer dan het aantal officiële werklozen."

:roflol: CBS stikes again.

Als je dus weer allemaal propaganda-praatjes over officiële werkloosheidscijfers voorbij ziet komen tel er dan in ieder geval 404.000 mensen bij op. Werkloosheid is in de praktijk veel hoger dan kabinet ons wil doen geloven.

imaginemyshock.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is de internationale definitie van de ILO.

Volgens de internationale definitie, die aansluit bij de richtlijnen van de International Labour Organization (ILO), wordt iedereen geteld die werkt of wil werken, ook scholieren met kleine bijbaantjes. Dat betekent dat de grens op 1 uur per week ligt. De nationale definitie omvat alleen mensen die substantieel werk hebben of willen en voor wie betaald werk een (zeer) belangrijk onderdeel is van hun dagelijks leven. Daarom is de grens bij 12 uur per week gelegd. De indicatoren brengen daarmee verschillende dimensies van de arbeidsmarkt in beeld.

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/201...nationale-definities-werkloosheid-en-inflatie

Bizarre definitie van het woord "werken" overigens, en ook vrij nutteloos.

Kunnen die vacatures niet ook makkelijk gevuld worden met autochtone lui? Maar..?

jammer dat alleen de rechtse bruinhemden in Europa durven te twijfelen aan alle positieve cijfers uitgebraakt door het CBS, NGO's en kabinet,

Jan Karel met zijn Volvo leasebak en tophypotheek slikt het allemaal voor zoete koek :roflol:

*jij bent welkom*

Ben benieuwd naar de inhoud van het begrip "werken" dat hier gehanteerd wordt. Even een bericht van het FD van Juli dit jaar erbij gepakt;
wF9NHwyl.jpg

"Niet werkloos zijn mensen die wel beschikbaar zijn, maar niet de moeite nemen om te solliciteren, of die wel solliciteren maar niet direct beschikbaar zijn. In deze twee groepen zaten in het eerste kwartaal van dit jaar al 404.000 mensen, al meer dan het aantal officiële werklozen."

:roflol: CBS stikes again.

Als je dus weer allemaal propaganda-praatjes over officiële werkloosheidscijfers voorbij ziet komen tel er dan in ieder geval 404.000 mensen bij op. Werkloosheid is in de praktijk veel hoger dan kabinet ons wil doen geloven.

imaginemyshock.jpg

pro tip je lokale coffeeshop overdag , als je ff kijkje gaat nemen zie je waar je belasting blijft .ben zelf al een aantal jaar voor het afschaffen van uitkeringen voor lui die kunnen maar niet willen werken en die groep lijkt trouwens te groeien

Afschaffen die onzin.

NU! :mad:

Terug
Naar boven