Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

tenor.gif

• Like
Waarderingen: mat
Ah het was maar satirisch racisme

New York Times stands by new tech writer Sarah Jeong after racist tweets surface
http://www.foxnews.com/entertainmen...-sarah-jeong-after-racist-tweets-surface.html
“I engaged in what I thought of at the time as counter-trolling. While it was intended as satire, I deeply regret that I mimicked the language of my harassers. These comments were not aimed at a general audience, because general audiences do not engage in harassment campaigns. I can understand how hurtful these posts are out of context, and would not do it again,” Jeong wrote.

Wait for it...

Eerder dit jaar: New York Times hires writer to cover 'consequences of technology,' fires her for tweets hours later
http://www.foxnews.com/tech/2018/02...hnology-fires-her-for-tweets-hours-later.html

But Twitter users quickly cried foul over a host of online posts they uncovered by Norton, including one in which she acknowledged she was “friends with various neo-nazis” even though she “never agreed with them.”

In other posts, Norton either used vulgar terms herself, or retweeted others doing so. Norton's account once retweeted a word that was derogatory to African-Americans.

The Times issued a statement Tuesday evening announcing that Norton had been fired.

Ondernemer haalt zelf gestolen bestelwagen terug omdat Franse politie niet happig is om louche wijk binnen te gaan
David De Brabandere, zaakvoerder van het bedrijf Furka uit Kortrijk, spoorde zelf zijn gestolen bestelwagen op. Hij vond die terug in Roubaix. Dinsdag mocht hij het voertuig ophalen. De Franse politie verleende haar medewerking.

David De Brabandere ging vorige zondagnamiddag nog even checken of alles op zijn bedrijfssite in orde was. Bleek dat de toegangspoort open stond. De Brabandere rook meteen onraad. Een bestelwagen, waarmee zijn werknemers op pad gaan, bleek verdwenen. Het voertuig was gevuld met werkmateriaal.

“Onze voertuigen zijn uitgerust met een systeem waarbij we kunnen volgen waar de bestuurder naartoe rijdt”, zegt De Brabandere. “Ik traceerde de bestelwagen in een sociale wijk in Roubaix. Daar stond hij geparkeerd. De Franse politie geeft die wijk een aparte naam. Het komt hierop neer dat ze niet staat te trappelen om daar naartoe te gaan.”

De Brabandere won verdere informatie in en besloot uiteindelijk het heft in eigen handen te nemen. Hij wou zijn bestelwagen terug. Hij trok met de reservesleutels richting Roubaix en trof het voertuig er aan op de openbare weg.

“Het voertuig stond geparkeerd langs de straat, de Belgische nummerplaten hingen er nog aan. Ik zag een aantal mensen in de omgeving en reed daarom even door om daarna terug te keren. Je weet immers nooit. Ondertussen bracht ik de Franse politie op de hoogte. De agenten kwamen eerst een kijkje nemen in een anonieme wagen. Van hen kreeg ik een telefoontje met de vraag of ik in de buurt was. Uiteindelijk kwamen ook een gewone patrouille ter plaatse en een takelwagen.”

De Kortrijkzaan mocht de bestelwagen niet meenemen. Het voertuig werd getakeld voor sporenonderzoek. Na onderzoek en het betalen van de kosten, zou De Brabandere zijn bestelwagen terugkrijgen. Dat gebeurde uiteindelijk dinsdag. De sleutels waren wel weg, net als de autopapieren en het aanwezige werkmateriaal.

“De dieven zijn op verkenning gekomen in de wijk achteraan onze firma”, zegt De Brabandere. “Wie er niet moet zijn, komt daar normaal gezien niet. De bestelwagen hebben ze een tijdje laten staan in Kortrijk. Nadien zijn ze die komen ophalen. In Roubaix hielden ze twee keer halt. Plaatsen die de Franse politie bekend in de oren klinken.”

“Wat de dieven met de bestelwagen zelf wilden doen, is me niet bekend. Misschien was ik ze voor, misschien hadden ze enkel de inhoud nodig. Ik wil hiermee anderen waarschuwen in deze vakantieperiode. Heel wat mensen zijn het land uit en dat geeft dieven soms vrij spel.”

"De Franse politie geeft die wijk een aparte naam. Het komt hierop neer dat ze niet staat te trappelen om daar naartoe te gaan.”

Kansloos!

Donderdag publiceerde NRC een verhaal waaruit blijkt dat jihadronselaars in Amsterdam jarenlang vrij spel hadden, toen politie en gemeente elkaar niet op de hoogte hielden van al dan niet afgeronde onderzoeken. Morgen publiceert De Telegraaf een artikel waaruit blijkt dat een ‘jihadclub’ kind aan huis was bij de El Tawheed-moskee. Dat blijkt uit een foto en politie-informatie.

VVD’er Marianne Poot reageerde op de verhalen van NRC, die zij ’enorm verontrustend’ vindt. „Vreselijk dat twee jihadronselaars gewoon hun gang konden gaan in Amsterdam. Hoe is dit mogelijk? We hebben al zo vaak gesproken over de radicaliseringsaanpak in de raad. En dit is nooit naar voren gekomen. In geen enkel onderzoek”, briest ze.

Annabel Nanninga van Forum voor Democratie spreekt van een ’ernstige systeemcrisis in het radicaliseringsbeleid’. „De tijd van onderzoeken en handreikingen aan salafisten is nu echt voorbij, FvD roept burgemeester Halsema op tot actie. De gevaarlijke broeinesten, de moskeeën El Tawheed en Arrayaan, moeten per direct worden gesloten. Coffeeshops en horecazaken worden om minder dichtgetimmerd. Deze plekken zijn gif voor de Amsterdamse jeugd, voor de goedwillende moslims en voor Nederland.”

Raadslid Boomsma stelde in het verleden tot drie keer toe schriftelijke vragen en vroeg zich af of er sprake is verspreiding van extremistische ideologie in de moskeeën. Daarop was het antwoord steeds: „We hebben geen signalen”. De geërgerde CDA’er: „Blijkbaar wilde Amsterdam deze mannen, betrokken bij moskeeën, zelf opnemen in de aanpak in de categorie ’ronselaar’. Hoe moet ik dat rijmen?” Hij vindt dat Halsema transparant moet zijn. „Alles moet boven water. Dit is toch te gek voor woorden? Waarom wordt geen einde gemaakt aan het ronselen? Ze konden jarenlang hun gang gaan: Amsterdamse jongeren ideologisch vergiftigen. Een grof schandaal.”

Burgemeester Halsema kondigde gisteren na aanleiding van het artikel van NRC een nieuw onderzoek aan. Dat terwijl er eerder al zorgen waren over de Amsterdamse aanpak, waar sprake zou zijn geweest van ’religieuze kramp’ en waarbij weinig aansluiting bij andere steden werd gezocht. De Amsterdamse aanpak van radicalisering was kort na de moord op Theo van Gogh internationaal toonaangevend, maar is dat al lang niet meer, concludeerden Beatrice de Graaf en Daan Weggemans, van de universiteiten van Utrecht en Leiden in februari. De harde conclusie was dat Amsterdam veel transparanter moet zijn. „De luiken moeten open. Geheimhouding, of dat nu vanuit ambtelijke angst of commercieel belang wordt geuit, moet zoveel mogelijk worden vermeden, in ieder geval binnen de netwerken van de stad zelf.”
die lieve stad! :roflol:

BCkQDFhm.jpg

:o
Zou deze commie familie hebben in het zuidwesten?

Laatst bewerkt:
Grappig, Ad

daarom moeten kapiteins en medewerkers van NGO "reddingsschepen" de maximale straf krijgen,

wat zou deze parel uit het zuiden de Duitse samenleving hebben gekost ? 5 miljoen euro ?

Der unglaubliche Fall des Verbrechers Allasane Sal | Immer wieder Knast! Abschiebung UNMÖGLICH!
Warum er seit 20 Jahren nicht abgeschoben werden kann

Hamburg – Im November diesen Jahres wird Allasane Sal (46) seit 20 Jahren in Deutschland sein. Zu Unrecht.

Die Hälfte dieser Zeit hat der Mann, der möglicherweise aus dem westafrikanischen Senegal stammt, wegen Drogendelikten und Gewalttaten im Gefängnis gesessen. Und es scheint, als würde es ewig so weitergehen können...

Er ist ein Krimineller – ohne Asylstatus, ohne den Willen und die Chance auf Integration. Trotzdem schafft er es, hierzubleiben – indem er einfach immer wieder Straftaten begeht und jegliche Kooperation verweigert.

► ANFANG NOVEMBER 1998: Sal reist in Deutschland ein. Als Herkunftsland gibt er Burkina Faso an. Einen Pass hat er nicht.

► 18. NOVEMBER 1998: Asylantrag beim BAMF.

► 26. NOVEMBER 1998: Asylantrag abgelehnt: „offentsichtlich unbegründet“. Klage wird eingereicht.

► 9. DEZEMBER 1998: Der Mann muss eigentlich ausreisen, aber er hat ja keine Papiere. Also wird er in Hamburg geduldet.

► 18. JANUAR 1999: Asyl-Klage wird abgelehnt.

► 24. NOVEMBER 1999: Erste Verurteilung zu zwei Jahren und zwei Monaten Haft. Vermutliches Delikt: Körperverletzung.

► 9. JANUAR 2002: Sal wird vorgeladen, um sich einer Delegation aus Burkina Faso zu stellen - um seine Herkunft zu klären. Jedoch: Er ist „unbekannt verzogen“.

► 22. JANUAR 2002: Neue Vorladung. Wieder die falsche Adresse.

► 11. NOVEMBER 2002: Sal wird schließlich doch einer Delegation aus Burkina Faso vorgeführt. Er schweigt und spuckt die Botschaftsangehörigen an. Sie entscheiden: Aus unserem Land stammt er nicht. Die Behörden sind ratlos. „Weitere Ermittlungsansätze für den Besitz einer andereren Staatsangehörigkeit gab es nicht.“

► MÄRZ 2003 BIS 28. APRIL 2004: Haft wegen Körperverletzung und Drogenmissbrauchs

► 29. APRIL 2004: Das BAMF lehnt ab, einen Asylfolgeantrag anzunehmen.

► 18. AUGUST 2006 BIS 18. NOVEMBER 2011: Sal sitzt in Haft wegen schweren räuberischen Diebstahls, Raubes, vorsätzlicher Körperverletzung, Widerstands gegen Vollstreckungsbeamte, Strafe: drei Jahre und neun Monate.

Dazu: Gefährliche Körperverletzung (acht Monate), mehrere Ersatzfreiheitsstrafen wegen Beleidigung (50 Tage), Diebstahls (30 Tage), Körperverletzung mit Beleidigung (236 Tage) und eine Ordnungshaft (zwei Tage).

► 20. JUNI 2008: Bescheid des Hamburger Einwohner-Zentralamts – Sal werde „mit unbefristeter Wirkung unanfechtbar ausgewiesen“. Aber noch immer weiß niemand, wo Sal herkommt.

► DEZEMBER 2008: Nachfragen der Haftanstalt an die Hamburger Behörde: Gibt es inzwischen Erkenntnisse über die Herkunft des Mannes? Antwort: Nein!

► HERBST 2011: Ein Häftling meldet sich bei der Anstaltsleitung des Gefängnisses: Sal stamme womöglich aus dem Senegal. Die Botschaft wird kontaktiert.

► 10. MÄRZ 2012 BIS 21. MÄRZ 2013: Haft wegen u.a. Diebstahls

► 7. MÄRZ 2013: Die Bundespolizei organisiert einen Anhörungstermin in der Botschaft Senegals. Sal spuckt und randaliert.

► 13. MÄRZ 2013: Senegals Botschaft teilt mit: Der Mann stamme nicht aus dem Senegal. Sals Duldung läuft weiter.

► 21. JUNI 2013 BIS 17. OKTOBER 2014: Haft wegen schweren Raubes.

► 21. Januar 2015 bis 9. März 2015: U-Haft, Verdacht auf gefährli- che Körperverletzung.

► 20. MÄRZ 2015: Sal wird von den Behörden „auf seine Mitwirkungspflicht hingewiesen und aufgefordert, sich um die Beschaffung eines Heimreisedokuments zu bemühen“.

► 1. MAI 2016: Angriff auf Justizvollzugsbediensteten. Strafverlängerung bis Oktober 2019

► 2. JULI 2018: Sammelanhörung bei senegalesischen Botschaftsangehörigen in München. Deren erste Reaktion: Sal stamme nicht aus dem Senegal. Der schriftliche Bescheid liegt noch nicht vor. Und so könnte es ewig weitergehen.

Übrigens: Zu den Verurteilungen zu Haftstrafen kommt noch eine große Anzahl kleiner Delikte und Verurteilungen!

stereo type links aanhanger : weke homos , transgenders , luie buitenlanders , hippies , moralistisch better then thou volk , beroeps activisten...... bedoel links is niet gevaarlijker als mijn moeders thee krans krijg van mijn moeder nog wel eens mep . enigste wat links doet is schreeuwen

(Wat heeft homoseksualiteit hier trouwens mee te maken?)

Laatst bewerkt:
Lol 28 graden en gaan ze in lange broek trainen.

Ik loop ook in lange broek, train wel in korte broek. En strand, zwembad of een lekker terrasje. Hangt er wel vanaf wat voor lange broek, maar ik denk dat het nog weleens koeler kan werken dan een korte broek omdat de zon niet direct op de huid kan schijnen. Mijn indruk is dat in veel warme landen relatief weinig mensen lopen met korte broeken.

Als ik een 10 incher had dan zou ik de hele dag zonder broek rondlopen.

• Like
Waarderingen: mat
Ik loop ook in lange broek, train wel in korte broek. En strand, zwembad of een lekker terrasje. Hangt er wel vanaf wat voor lange broek, maar ik denk dat het nog weleens koeler kan werken dan een korte broek omdat de zon niet direct op de huid kan schijnen. Mijn indruk is dat in veel warme landen relatief weinig mensen lopen met korte broeken.

Tijdens het trainen lijkt mij dat niet heel chill.

In het buitenland doen ze dat denk ik ook ter bescherming van de zon.

Terug
Naar boven