- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Dat kost geld. Laten verkrotten niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze hebben toch werkkampen in China.

Ze maken er blijkbaar genoeg winst op. En daar draait het uiteindelijk om.
Och zoveel... Beleidsvoerders, het IOC, sportbonden, steekpenningen, corruptie, als er geen winst uit te halen was zouden ze het niet doen.
Och zoveel... Beleidsvoerders, het IOC, sportbonden, steekpenningen, corruptie, als er geen winst uit te halen was zouden ze het niet doen.
Frank Gheeraert (Open VLD), schepen van Ruimtelijke Ordening in Langemark-Poelkapelle heeft vanmorgen bij de politie een klacht ingediend nadat een anoniem persoon ermee dreigde 800 beelden van een erotisch feestje in de lokale zomerbar La Brasa openbaar te maken. De foto’s gaan ondertussen al viraal.
“Dit is een grote inbreuk op mijn privacy”, reageert Gheeraert zwaar misnoegd. “Ik betwist niet dat ik in die zomerbar aanwezig was. Maar er heeft dus iemand de moeite gedaan om zich door het maïs te dringen en foto’s te komen trekken. Dat is een totale inbreuk van onze privacy en voyeurisme.”
De schepen van Langemark-Poelkapelle zegt dat hij inderdaad op het feestje aanwezig was, samen met zijn vrouw. Op de beelden, die ook onze redactie bereikten, zijn een tiental naakte mensen te zien, sommigen in expliciete poses. “Ik hoef mij niet te verantwoorden voor mijn privéleven”, zegt Gheeraert. “Ik begrijp welke indruk je van de foto’s kan hebben, maar dit was geen seksfeestje.”
Wie er achter de beelden zit, is voorlopig onduidelijk. De schepen zelf sluit niet uit dat de komende verkiezingen ermee te maken hebben. “Dit is pure chantage. Ik hoop dat de politie snel achterhaalt wie hier achter zit.” In de mail die samen met een selectie van de beelden ruim werd verspreid, laat de verzender weten dat hij wil dat de zomerbar La Brasa alle komende events afgelast. Het zou dus ook kunnen gaan om een misnoegde buurtbewoner.
That, with the ordered amount of $258,000 per month would total just over $3 million a year, which is just 9 per cent of his annual income of $35 million.

Het kan altijd erger. De ex-vrouw van Hulk Hogan ging er met 70% van z'n vermogen vandoor.
![]()
.