AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

UV76Eez.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Oei er wordt toch gezegd dat in elke homosekusele relatie een meer mannelijke en meer vrouwelijke homo terug te vinden is.
ik kan hier een voorbeeld van noemen zelfs , ik heb vrienden en een broer die homo is . min broer is getrouwd met een man dus, zijn man kan je gesprekken hebben over moralistische kwesties , voertuigen , high end audio . met mijn broer kun je roddelen en praten over sloophout meubelen en de rest van het interieur . mijn broer zou ik dus achterlaten in het dorp

Laatst bewerkt:
tja transgenders , ik geloof zelf niet in het verkeerde lichaam zitten dit zijn homo mannen die niet toe durven geven dat ze homo zijn . dus maken zichzelf wijs dat ze in het verkeerde lichaam zitten . evolutionair gezien zullen ze ook geen vrouw zijn : geen eierstokken , geen baarmoeder , geen menstruatie . Jouw biologische taak definieert jouw geslacht en niet je gedachte gang . Ik ben wel eens de discussie met een hetero vrouw aangegaan die met de trans community heult (kots) , ondanks dat ze de evolution of species gelezen heeft gooit ze een temper tantrum als ik het biologische en evolutionaire punt aanhaal :P

tja transgenders , ik geloof zelf niet in het verkeerde lichaam zitten dit zijn homo mannen die niet toe durven geven dat ze homo zijn . dus maken zichzelf wijs dat ze in het verkeerde lichaam zitten . evolutionair gezien zullen ze ook geen vrouw zijn : geen eierstokken , geen baarmoeder , geen menstruatie . Jouw biologische taak definieert jouw geslacht en niet je gedachte gang . Ik ben wel eens de discussie met een hetero vrouw aangegaan die met de trans community heult (kots) , ondanks dat ze de evolution of species gelezen heeft gooit ze een temper tantrum als ik het biologische en evolutionaire punt aanhaal :P
Dat en bovendien ga ik niet belastingen betalen zodat iemand anders zich kan laten ombouwen. Sorry maar daar ga je maar zelf voor werken. Dan geef ik liever geld aan mensen die geen werk hebben of echt ziek zijn.

Dat en bovendien ga ik niet belastingen betalen zodat iemand anders zich kan laten ombouwen. Sorry maar daar ga je maar zelf voor werken. Dan geef ik liever geld aan mensen die geen werk hebben of echt ziek zijn.
ik heb mijn knie operatie zelf betaald omdat ik te jong was aka omdat herhalingen mogelijk de kwestie was . dat het mij van veel pijn heeft afgeholpen vraagt niemand na

denk dat hij ook doelt op jaren van hormoon therapie ,gespreks therapie etc etc
Mijn standpunt is eenvoudig. Je doet met je eigen lichaam wat je wil maar ik betaal er niet voor en ik neem ook de vrijheid om je te mijden als de pest als ik dat wens.

Vlaams-Brabantse burgemeester met de handen in het haar: “Het was geen weerballon, het was een UFO”
De burgemeester van Wezembeek-Oppem, Frédéric Petit (MR), heeft naar eigen zeggen een UFO gezien én gefotografeerd. “De foto’s zijn al vier maanden oud, maar mijn onderzoek sleept aan. Ik heb alle betrokken instanties gecontacteerd, maar niemand kon me een bevredigend antwoord geven.” Vier maanden later is de burgemeester nog steeds in de ban: wat hing daar boven zijn gemeente?

Terug
Naar boven