Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mag wel bij ons clubje, maar dan moet je het wel vriendelijk vragen aan @GeenEiwittenVoorJe18Bent@Sanca je weet dat mensen dit soort dingen kunnen aangeven hé?
Je mag wel bij ons clubje, maar dan moet je het wel vriendelijk vragen aan @GeenEiwittenVoorJe18Bent
Nou het was maar een grapje maar omdat je het direct zo serieus neemt ben ik genoodzaakt om te concluderen dat u een groenlinksstemmende soy boy en white knight bent.Geeneiwitten, brutushakt en bascross welkom op mijn negeerlijst.
Ik ben vereerd.Geeneiwitten, brutushakt en bascross welkom op mijn negeerlijst.
hé hé ik stem toevallig ook op GLNou het was maar een grapje maar omdat je het direct zo serieus neemt ben ik genoodzaakt om te concluderen dat u een groenlinksstemmende soy boy en white knight bent.
hé pssssssssssssst
dacht ff dat het fluitje een snorretje was
lolzz
die had ik niet eens verzonnen ;-p
True maar racisme kan ďus echt niet jongens, let er aub een beetje op eer ik weer de boosdoener ben.@Sanca doet geen aangifte tegen zijn vrienden die onschuldige grappen maken.
Niet alleen achterlijk maar ook nog eens dom. Heftig.Wou echt dat ik dit niet gelezen had...
Je bent waarschijnlijk niet rijk omdat je fucking achterlijk en dom bent.
Niet alleen achterlijk maar ook nog eens dom. Heftig.
Pas maar op of je vliegt ook op de negeerlijst. Zeker met een avi van southparkNiet alleen achterlijk maar ook nog eens dom. Heftig.

druk bezig met iedereen aan het negeren iddPas maar op of je vliegt ook op de negeerlijst. Zeker met een avi van southpark![]()