- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
U jelly brah?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben alleen jelly op Brussel.
Op zich kun je best zeggen dat de meest geslaagde samenlevingen ook multi-etnisch zijn, maar toch is het steeds nou net het multi-etnische waardoor het minder geslaagd is dan het had kunnen zijn

Two young Americans set out on a bike ride across the world to prove that people were good. ISIS had other ideas.

monster wetgevingAls je nu alle honden meeneemt, heeft hij over een maand weer nieuwe.
Correct me if wrong,maar in de illegale
dierenhandel gaat volgens mij wereldwijd meer geld in om dan bv drugshandel,
dus er zullen altijd smeerlappen zijn die aan
dierenleed geld verdienen

Die is echt schijtirritant. Is zijn echte dochter.Of dat kutkind dat ineens papa ziet tijdens een conferentie met Indiërs![]()
Ik word niet goed van die IKEA reclame.
Of dat kutkind dat ineens papa ziet op het beeldscherm tijdens een conferentie met Indiërs![]()
,,Hallo lieve Marietje, ik sta voor een zaal vol met mensen schatje”, zegt Van Alteren in de commercial. ,,Ik ben in India! Ga je lekker slapen?”
.. ze vindt het vooral leuk om met haar vader het filmpje terug te zien. ,,Af en toe gaan we nog even zitten, om samen te kijken. Dat is een beetje ons momentje.”